Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Odstoupení od smlouvy na auto po měsíci od ks

Od: michaela8* odpovědí: 32 změna:

dobrý den, 29.12 jsem koupila Škodu OCtavia r.v.1997 od prodejce. Kupní smlouva uzavřená dle par.2079 občanského zákoníku. V meilové komunikaci mi napsal, co vše spravil, tlumiče, nové rozvody, lepší motor...ale po týdnu se mi furt vybíjela baterka.Když mi odpovídal, že to není jeho věc, dala jsem auto k mechanikovi na prohlídku. ten mi vypsal 13 bodů, co s autem je. Prodejce napsal, že není bazar ale fyz.osoba a skryté vady se ho netýkají. v meilech mi před prodejem psal, jak je auto ve stoprocentním motoristickém stavu, tlumiče vydrží napořád atd. a toto mi napsal automechanik:

1) Alternátor nedobíjí /13.6/ ...(má být 14.2)

2) Buzení alter.je neodborně provedeno, baterie se vybíjí

3) Pružina PP prasklá

4) Alternátor repase (ložiska...)

5) LP sp.čep řízení volný

6) čidlo zpátečky odpojenén (vadné)

7) motor emise CO2 (spotřeba oleje!)

8) stahovačka ŘD vadná

9) stahovačka PZ vadná

10) výfuk na výměnu stř.zadní díl

11) přední stěna chladiče deformace

12) oba přední blatníky stříkané, kytované

13) zadní L.BC. nakytován a nedorovnán

cena vozidla v tomto stavu dle servisu cca 15 tisíc max.

oprava cca 14 tisíc, ale některé závady neopravitelné, auto několikrát bourané (zpředu lehčeji, ale opakovaně), vzadu taktéž.

Na tuto skutečnost jsem nebyla upozorněna. Některé chyby jsou vyloženě ,,maskované", aby nebyly vidět.

mám šanci uspět s odstoupením od smlouvy? nejen, že mi zatajil bourání, ale kupovala jsem auto od něj za 26 tisíc a není splněno to, co píše v meilu (bezvadný stav, tlumiče napořád atd).