Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, jsem uplný laik, jsme ráda když poznám bycikel od auta :D a proto žádám o radu, zdali někdo z fotek dokáže napsat o autu něco více, nevím jestli to vůbec jde, ale byla bych moc ráda např. rok vyroby, jestli je to nafta nebo benzín apod. Děkuji
Moje křišťálová koule říká-"je to pětidveřový hatchback,Ford Focus, a je v metle a na hlínách"!
Vážně si myslíte že někdo dle dvou fotek jasně identifikuje pohon (Benzín-nafta) a ještě pozná kubaturu?
Je to po FL = 2001 - 2004 Motor - podle konce výfuku to je benzín 1,6.
Celkově vypadá slušně, jen pozor na korozi (prahy), je dobré vlézt pod auto a pořádně prohlídnout spodek, taky brzdové trubičky... Taky bacha na Fordí vychytávky, např. axiální vůle na klice, žraní oleje atd. Je to naleštěné, tak se dá čekat nějaká ta muška...
V D se podobné dá běžně sehant za 1000 eur - pro ně to jsou staré piksly...
Velice dobře znám 5 FoFo v okolí, a že by se to s... je nesmysl. Akorát hnije jak Felda, technicky na tom vůbec není špatně. Podvozek super (pokud nejsou vymačkaný silentbloky na zadní nápravě).
FF I. facelift od 2001. podle výfuku benzín 1,6 až 2,0. na zadním sloupku patrný znak pro výbavu Ghia (autorádio CD, el.okna, klima, el.sedačka řidiče atd.). vypadá docela zachovale.
Zpět k článku. Toto vozidlo bude v benzínu,( na vrakáči jich stojí spousta s vadným motorem, apod. ). Po letitých skušenostech s vozy Ford ( mám Mondeo TDci r.2003 ),které využívám na dálkové jízdy a tažení přepravníků, zděluji, že. pro každodenní pojíždění do a z práce, obchod a pod. jsem přešel na vozidla Daewoo Matiz 0,8 v benzínu, je to radost z jízdy, parkování i oprav čehokoliv doma v garáži a za hubičku.Sehnal jsem jedno pro manželku, druhé já. Vyzkošejte a dejte vědět, nebojte se experimentovat
Matiz - na přejetí města do práce OK (ale to už radši výrazně lepší Pandu)