Ošetření výfuku před korozi

Od: Datum: 28.01.17 09:57 odpovědí: 17 změna: 06.02.17 19:24
avatar

Ahoj,

nějaké zkušenosti s ochranným nátěrem výfuku? Zkusil jsem si broušení kartáčem a následně štětcem vypalovací barvou, teď bych jinou metodu. Neříkám, že to dopadlo zle, ale rád bych zkusil něco jiného pro získaní zkušeností. Výfuk bude fungl, takže žádná zažraná rez zevnitř či zvenku. Auto 1.6 atmo, žádná turbo raketa na sprinty. Jen jsem schopen obětovat peníze za kvalitní nátěr. Komaxit by vydržel?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.01.17 11:25
avatar

Nic nenatírej. Výfuk rezne hlavně zevnitř srážením vlhkosti. Nátěr ti fyzicky nepomůže, krom lepšího falešného pocitu

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.01.17 11:31
avatar

Zdravím.!

Komaxit NÉ..! Jedině nechat ošopovat hliníkem, zinkem.

Ovšem výfuk je dnes tak spotřební zboží, žebych se tím ani nezdržoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.17 12:10
avatar

Když výfuk stojí 1400 kč, nebude náhodou to pokovení stát stejně? :D

Datum: 28.01.17 12:32
avatar

Netuším, kolik to stojí "oficiálně".

Mi to udělal známý, za 200,- Kč. Auto šlo do šrotu a výfuk byl po pěti letech, jako nový.

Co se odehrávalo uvnitř, nevím. Ale velkou šanci bych mu nedával.

Proto říkám... namontovat, jezdit, neřešit.!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: fik
Datum: 28.01.17 11:48

Pokud by jsi chtěl ten výfuk opravdu ochránit,tak jej asi poslat na dodatečný pokovení. Žádná odolná barva,která se třeba používá na podvozky na tom nevydrží díky vysoký teplotě.

Ovšem jak už bylo řečeno je to zbytečný,výfuk u benzínového motoru hnije hlavně zevnitř,díky´´suchým´´spalinám a kondenzované vodě. Výfuk u starých naftových motorů vydrží mnohem déle díky mastným sazím které jej zevnitř konzervují,tam by možná i dodatečná ochrana smysl měla,ale u benzínu ne

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 28.01.17 12:42
avatar

Má to smysl. Rozhodně výfuk hnije víc zvenčí, než zevnitř. Tohle funguje. Ale zjistěte si cenu, není to nejlevnější, aby se to taky vyplatilo. Mě stály všechny tři díly 6,5tis. takže jsem rád dal něco přes dva tis. za lak. Po 6 letech od výměny, byl výfuk jako nový. I na poklep. Musí se to dobře vysušit, v teple natřít a nechat hodně dobře zaschnout, alespoň den, radši dva. Pozor, ředí se to toluenem, tak to při natírání smrdí, jak u feťáků, tak bacha na růžový slony. Vzdušnou vlhkostí se to vytvrzuje. Nějakýho obchoďáka, který tu s tím obchoduje, určitě najdete. Kdyby se vám nedařilo nikoho najít, zjistím, kde to kupujeme my.

Tekutý silikonový lak Dow Corning, 1-2577, odkaz tady.


doplněno 28.01.17 19:31:

ernie: 15tis ročně, v létě v zimě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.17 15:27

No možná u nafty jak bylo řečeno.A není výfuk jako výfuk.Já ho nechal na favoritu zvenčí žárově pozinkovat (možnost zadara) a po 5 letech jako jako nový ale uvnitř něco takového.Takže za mě: koupit kvalitu a jezdit

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.01.17 11:29
avatar

Přesně tak.! Taky jsem to měl u Formana. Zvenku "huj", uvnitř "fuj".

Nevyplatí se to.

U auta to marginální položka a nový tam dám za půl hodinky a za pár kaček.

Tedy... pokud zrovna nemám třicet let staré Porsche.

To bych musel vyrobit "na koleně".

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.01.17 18:31
avatar

Ještě bys mohl napsat, jaký jsi měl s tím natřeným výfukem nájezd během těch šesti let

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nnnnnnnnnnnnnnn
Datum: 29.01.17 11:23

nechte si vyrobit výfuk z nerezu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.01.17 11:30
avatar

Zakázková výroba nerezového výfuku by mohla vyjít dráž, než je hodnota onoho vozu. :(

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.01.17 09:03
avatar

Jjjjj :D

Datum: 29.01.17 17:08
avatar

Osobně občas ,když si vzpomenu tak natřu vejfuk vypalovací stříbřenkou ale jen vařené spoje a jinak jsem jej po montáží nového tlumiče ošetřil navrtáním vrtáčkem 3mm v nejnižším místě ,aby mohla voda co se tam kondenzuje po vychladnutí vykapatDrží už 3?4? roky .Nevím ale jezdil jsem a jezdím,to již vlastně ne ,neboť jsem přešel na ropu a benál stojí,na etanol,který obsahuje víc vody než benzín.


doplněno 06.02.17 19:17:

Baltiku nevím ale zatím se nic nešíří!Nakonec už je to 3? 4? roky nwn toto jsem si do sešitu oprav zapomně poznačit.


doplněno 06.02.17 19:34:

Poslední doplnění -zatím mi jednou prdl a to ve sváru na katu a to i přes to,že občas stříknu právě tím alusprejem,Jinak se divím,že tam to není spoj jako trubka-tlumič s naběhem,že to do sebe zasedne a stáhne se sponou ale musí se vařit.žel už asi nezjistím jak dlouho ten tlumič vydrží -autí asi půjde do světa a budu testovat vejfuk na stejném autě,ale mladším a na ropu!

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 30.01.17 09:02
avatar

Nad tím jsem už přemýšlel, ale napadá mě, že se rez od této dírky bude šířit všemi směry jak rakovina podstatně rychleji.

Datum: 06.02.17 19:24
avatar

Možna to risknu a zkusím tu dírku, přecijen mě to uhnilo v tom rizikovém místě, zbytek vypadá slušně (byl komplet natřený alkytonem žáruvzdorným). Až to vyměním, dám fotku.

Od: majcoo
Datum: 30.01.17 09:29
Moc ti tie natery nepomozu na kolko voda kondenzujenaj priamo vo vnutri vyfuku ..takze pokial nehrdzavie z vonka tak z vnutra casom urcite..
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.02.17 19:04
avatar

Chlapi, a co hliníkový sprej?

pro ilustraci:

http://www.aaavyfuky.cz/index…tectane-hlinikovy-sprej-400ml

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.