Čipování - Audi A4

Od: Datum: 27.01.17 15:52 odpovědí: 10 změna: 27.01.17 18:33

Dobrý den, prosím měl bych na Vás dotaz. Chtěl bych Chipnout auto--> Audi A4 (nafta), 103kW, r.v. 2006, 180 000 km. Na kolik by bylo vhodné chipnout tohle auto? mám obavy zda nezadřu motor nebo něco neodvařím... Tak se ptám jestli by jste mi s tímto nemohli nějak poradit...

Děkuji předem

Martin


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 27.01.17 16:13
avatar

2.0TDI je ve dvou variantách 103kW a 125kW. Maximální čip v sérii bych viděl na 130kW, aby vše pořád drželo. Jinak s motorem se nic nestane, spíš je potřeba dobrá údržba. http://forum.skodahome.cz/top…ptuning-20tdi-cr-103kw-s-dsg/

Ohodnoceno: 2x
 
Od: niema
Datum: 27.01.17 16:17

Dobře a tou dobrou údržbou myslíte konkrétně častěji nebo prostě jenom pořádně kontrolovat? Jelikož jsem v tom laik a chtěl bych si to zkusit dát do auta, ale jak říkám zkušenosti s tím nemám a zrovna A4 2.0 Tdi s 103kW se bojím aby se to nějak nepo*ralo... Každopádně děkuji

Datum: 27.01.17 16:31
avatar

Údržba - často měnit olej (né tam nalít LL olej a najezdit 30 000km na výměnu, koupit normální značku a měnit každých 10 000km), to je to nejlepší co se pro motor může udělat. Motor vytáčet až když je ohřátý - to neznamená, že jakmile je ručka vody na 90C, tak že je ohřátý. Po ohřátí vody má olej kolem 50-60C, každý doporučuje jiný nájezd. Jelikož nemám teploměr oleje, tak v létě tomu dávám až po 18km a v zimě po 22km. A hlavně motor nepodtáčet, jinak to dvouhmota schytá a to jsou jiný pálky za opravu. Motor za studena držet v rozmezí 1800-2000ot/min po ohřátí o trochu výše. Znám lidi co dokáží jezdit po městě na 5 kvalt (1000ot/min) a jde krásně slyšet, jak setrvačník dostává zabrat. Jinak po ohřátí tomu dávat po překročení 2200-2400ot/min.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 16:33

většinou je více variant chipu.. lepší bude domluvit se s člověkem přímo na místě, že chceš bezpečný chip.. určitě ti taky doporučí, jak řešit udržbu a zacházení..dále pokud máš strach o auto, tak bych volil firmy s dobrýma referencema jako dieselpower, tdifun atd... nejlíp aby jsi ten vykon měl odbržděný.. pak existuji levnější volby, týpek ti pouze nahraje do jednotky upravene mapy a pak děj se vůle boží...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 17:09

S načipovaným autom,neprejdete STK.Budete to dávať do pôvodného stavu vždy pred kontrolou?


doplněno 27.01.17 18:02:

http://tn.nova.cz/clanek/nova…sly-novinky-z-ledna-2016.html

Ohodnoceno: 0x
 
Od: niema
Datum: 27.01.17 17:11

Moment při každe STK je potřeba to dát zpět?

Datum: 27.01.17 17:12

na to jsi přišel jkde? pokud vím, tak řeší jen chyby v jednotce popř. readness kody.. to nema s chipem nic společneho...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.01.17 18:33

ale v tom článku se pořád ohánějí nějakyma chybama.. chip nezpusobuje žadne chyby.. aby poznal že tam je upraveny soft, tak by museli porovnavat originalni mapu pro daný motor s tou ktera tam je.. bavil jsem se o tom s mechanikem a vykuchany dpf se taky jen tak neda zjisit,. když je dobře udělany soft, jednotka nehlasi žadne chyby...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: niema
Datum: 27.01.17 17:09

Super jak říkám nevím o tom ještě příliš, ale moc vám děkuji za informace :)

Od: niema
Datum: 27.01.17 17:36

A mohu ještě, jak dlouho to "přechipování" tak zhruba trvá?


doplněno 27.01.17 18:00:

A prosím Vás, kdžy mám zaslepený EGR ventil? Nevadí to tomu chipování?

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.