Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kontrolka oleja

Od: lucia* odpovědí: 12 změna:

Ahojte, chcem sa Vas spýtat na cervenu kontrolku mazania motora, stále mi bliká, Mám octavia 1,9 dvojkovu (77kW). O akú poruchu, by mohlo ist? Máte niekto skúsenosť? dakujem vám

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel

tydle motory maj problém koušou se na klice a pak jim z bloku vykukuje ojnice

změřit tlak oleje a zkontroloval bych ojniční šály -pokud je to typ BXE a BLS tak bych dal ty šály nový i se šroubama

lucia*
hodnocení

Tlak oleja v poriadku, bolo to na pocitaci.Len pre info.Vsetko mu precitam.dakujem za rady
asd1

Diagnostikou přečíst jakou hodnotu dává čidlo NENÍ změření tlaku oleje...

Můj starej Moskvič měl ukazatel tlaku oleje přímo na palubovce. Jó kde sou ty časy, dnes musí bejt diagnostika.

 

lucia*
hodnocení

Docítala som sa, že by to mohol byt pretlakovy ventil. Viete niekto kde sa nachádza?

 

fik
hodnocení

0x

Otázka jak pro blbý,máš tam dost oleje? U některých aut bliká když je nízká hladina oleje. Jinak bliká pořád stejně nebo třeba s otáčkami zhasne?

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Lucie-být jako Vy (tzn nevyznat se ani trošku v autech),tak nelením a kontroluji množství oleje,je-li OK,tak IHNED servis abi změřili zda olejové čerpadlo dává tlak-ano,pak výměna čidla.Ne-li zjištění a odstranění závady.Víte kdy byl naposledy měněn olej a olejový filtr?

lucia*
hodnocení

Olej vymeneny, snimac novy, otec Automechanik.Len sa chcel uistit od niekoho skusenejsieho ci to je olejove cerpadlo.Niekde som sa docitala, ze pretlakovy ventil.Prosim len cenne rady.dakujem
Tak je mechanik nebo ne?. Nezbývá nic jiného než zmerit tlak oleje. Hlavně s tim nejezdi protože jestli to nemaze dobre tak popravis hlavu. Ten pretlakovy ventil když se hryzne tak to má právě vysoký tlak. Tim to nejspíš nebude
asd1

Otec Automechanik? Tak proč se musíš ptát tady? Spíš "automechanik" co jen zvládne měnit díly metodou pokus - omyl...

1. změř tlak oleje (to se mělo udělat jako první), pokud je OK tak buď vadné čidlo nebo opotřebený motor - viz např. ty šály.. Pokud je nízký tlak, tak ucpaný sací koš, ohlá vana (ucpaná "díra" pod sacím košem) atd. Přetlakový ventil taky (ruplý péro)

Nejezdit, hrozí zadření.

lucia*
hodnocení

Praveze nechce menit veci len tak, preto hlada hlbsie.Ci sa neozve niekto kto ma skusenost s tymto motorom, na ulahcenie.Bude vediet naco sa skor zamerat.dik za radyyyyy
asd1

Jestli dobře rozumim, tak "pan automechanik" zatim naslepo vyměnil olej a čidlo tlaku oleje. Pokračovat se bojí, protože netuší co měnit a jen by to žralo prachy. Mmch. kdybys byl zákazník, tak by pokračoval a ty bys to cáloval, ale protože syn, tak se mu do toho nechce a hledá info od blbých amatérů ;)

Změř tlak oleje, pak se dá lovit dál. Předpokládá se, že množství a specifikace oleje jsou v pořádku...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]