Nejste přihlášen/a.
Zdravím, mám možnost koupit Fabii r.v. 2008 (modelově "ta druhá"), 1.2HTP, kombi, najeto 120tis.km za 70tis. Auto má zcela jasný původ i km (nyní má druhého majitele, oba v rámci rodiny). Nebourané, bez klimy, lyžiny na střeše.
Najezdím ročně ca 25000km, jezdím denně 40km (cesta do/z práce) - napůl okresky, napůl město, a pak popojížďky na nákup, se psem do lesa atp. Ca 5x do roka jedu 100-200km. Vesměs jezdím sama.
Je to za auto v tomto stavu dobrá cena?
ti lidi jsou neponaučitelní...HTP NEBRAT!...když u tak tu divnou 1,4MPi...a kdo má rozum si vezme 1,4 16V...nafta pak jedině 1,9 TDI
Tak zrovna spolehlivostí tenhle motor neoplývá, je tak blbě navržený, že přeskakujou rozvody, zapékají se ventily, hodně klepe a všechno se tím opotřebovává víc než je obvyklé... Při dnešních nárocích se musí pořád točit a žere tak jak kyselina. Ve více lidech jesou tyhle fábky i nebezpečný, protože jsou pořád předjížděný a zvyšuje se tak riziko nehody. Ani bych se nedivil, kdyby ten motor měl EGR a to je učiněné "kurvítko". Dvojkový Fabie mají navíc nějak špatně řešenou karoserii že se v nich drží voda a reznou. Osobně si myslim, že ten motor vznik na objednávku ekoteroristů, aby jim v laboratorních podmínkách v určitých otáčkách vykazoval "High Torque Performance" a dobře to vyoadalo na papíře. Taková zajímavist je, že když do toho sedne člověk zvyklej na normální auto, většinou mu to při rozjezdu chcípne
Vidim , ze jsi expert.
HTP v tomto roce proslo jiz davno upravou , ktere tyto detske nemoci jiz vyresilo.
EGR ventil je ve vsech novejsich autech kvuli emisich , neni se ceho bat. Kdyz odejde tak ho vymenim.
F2 opravdu nerezne , je to blabol.
Jedine , co je drzet poradne je olej , kvuli hydraulickemu napinaku.
na Fabii HTP je špatný MOTOR HTP, Fabia je jinak držák
HTP je problematický motor, zkuste si přečíst zkušensti s HTP na škoda foru nebo si zkuste chvilku googlit, zjistíte zkušenosti některých uživatelů, které destrukce motou vyšla klidně na 40 tisíc, bez klimošky je to socka, jezit v létě s otevřeným oknem je ve 21 století k zamyšlení
poruchy rozvodů - krátké napínáky zposobí "přeskočení" rozvodů
u zakarbonovaného motoru hrozí selhání hydrauliky ventilů
hrozí nasátí části rozpadajího se katalyzátoru a destrukce ventilů
Nesrovnatelně lepší auto seženu za 30tis. Kč ... V dnešní době - auto bez klimatizace - to působí spíše jako výsměch. A ten motor ... notoricky známí pro své špatné jízdní vlastnosti a svoji poruchovost ... asi si nevzpomenu na více zesměšnovaný motor - HTP - hov*o to pojede, honem to prodej, hitlerův tajný projekt ..
Vzhledem ke kvalitě konstrukce motory je s tímto nájezdem na začátku hranice své životnosti ...
Pokud benzín tak 1.4 16V ... ta horší varianta je 1.2TSi ... Sice to jede uplně na hov*o na dálnici se s tím vydá jen dobrodruch a taková jízda je spíše utrpení .. ale aspoń se to tolik nesype a ta praktická životnost je také o něco lepší.
Problémem u tohodle auta je motor. Tříválec HTP je skutečně velmi nespolehlivý. Nebo abych to rozvedl,on umí být spolehlivý,pokud u něj budeš měnit olej po polovičním intervalu a hlavně budeš jezdit stylem důchodce. Při tomhle režimu dokáže i fungovat. Ovšem pokud jej chceš používat normálně a nebýt brzda provozu,ten motor jde do kopru velmi rychle,podpalují se ventily,přeskakují rozvody a kolabují zapalovací cívky.
Seženeš lepší,pokud benzín tak 1,4 16V. U tvého nájezdu bych se nebál ani nafty,pokud fabii tak je v ní motor 1,9 TDi výborná volba,s tím lehkým auten to trhá asfalt.
Ovšem lidi by jste to měli brát trošku realisticky,HTP je hrozná šunka,ale bojím se že se dočkáme doby kdy s EU ekofašizmem budeme vzpomínat na HTP jako na vrchol spolehlivosti a odolnosti
Názory, že HTP je špatný motor, bych nebral moc vážně. Hleďte na původ auta. Pokud je to rodinný skvost, který byl servisovaný, za 70 000,- berte, je to slušná cena. Klimatizace může být problém, ale pokud někomu absence klimošky nevadí, bývá z toho nemocný atd, tak proč ne, nemusí ji tam přece mít ani ve 25. stol. Faktem je, že ty motory nejsou úplně dobré, ale pokud v kopci budete zatahovat ruční brzdu a auto nebudete roztlačovat, rozvody vám nepřeskočí. Stejně tak ty ventily, zas tolik se nepodpalují, určitě ne při správném zacházení. Hlavně ten motor je jednoduchý, jakákoliv oprava není drahá. Znám 3 lidi, kteří mají fábii s tímto motorem, všichni spokojení a spotřeba 5l, jen na dálnici je fakt trochu víc, ale pod 7 se dostanete. Jeden má majeto 45 tis a zatím vůbec nic, druhý má najeto 330 tis a měnil jen těsnění pod hlavou a ten poslední má najeto přes půl milionu - tam už je to horší, ale pořád mu to jezdí a nemá problém ani na D1 Praha - Brno, vždycky dojel
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.