Nejste přihlášen/a.
Proč u některé Škody Fabia první generace svítí kontrolka servořízení při zapnutém zapalování a zhasne až po nastartování motoru a naopak u některých Fabií první generace kontrolka servořízení zhasne za pár vteřin po zapnutí zapalování i když motor není nastartovaný? Má na to vliv typ serva nebo třeba zapojení elektrického obvodu? Děkuji za odpověď
Dám příklad: Škoda Fabia 1,4 MPI z roku 2001 - kontrolka servořízení zhasne až po nastartování motoru
Škoda Fabia 1,9 TDI z roku 2002 - kontrolka servořízení zhasne za pár vteřin po otočení klíčku do první polohy i když motor neběží
Podle čeho se pozná ten nový typ přístrojové desky montovaný od modelového roku 2003? Má jiné rozmístění kontrolek? Viděl jsem typy přístrojové desky, které měly kontrolku potkávacích světel umístěnou buď v prostoru otáčkoměru nebo mezi palivoměrem a teploměrem nad kontrolkou dálkových světel. Podle čeho tedy poznám ten nový typ přístrojové desky od modelového roku 2003?
Moje Fabie je z roku 2002 a tu kontrolku potkávacích světel má umístěnou v oblasti otáčkoměru a kolega z práce má Fabii z roku 2003 a ta má tu kontrolku potkávacích světel umístěnou mezi teploměrem a palivoměrem. Jedná se v případě auta kolegy o nový typ přístrojové desky? Pořád nevím, jak se ten nový typ přístrojové desky pozná?
Měla některá Fabie první generace zapojenou kontrolku opotřebení brzdových destiček, kontrolku hladiny kapaliny v ostřikovačích a kontrolku zapnutí bezpečnostních pásů? U žádné jsem to ještě neviděl
Ano, ale jen ve vyšších výbavách nebo za příplatek. Takhle to bylo po faceliftu:
Kontrolku opotřebení brzdových destiček mají ty Fabie, u kterých si majitel připlatitl za tzv. prodloužený servisní interval. K tomu se vázala i kontrolka hladiny motorového oleje. Lidí, co si za to připlatili, asi moc nebylo.
Kontrolku hladiny kapaliny v ostřikovačích mají auta s výbavovým stupněm Elegance. Takových aut je celkem dost. Kromě té kontrolky má výbava Elegance ještě kontrolku prasklých žárovek (kontroluje tlumená, koncová a brzdová světla) a kontrolku nezavřených dveří včetně kufru a v některých modelových rocích kontrolku upevnění opěradla zadních sedadel (jestli je po sklopení správně upevněné).
Kontrolka zapnutí bezpečnostního pásu řidiče byl samostatný příplatkový prvek. A to asi připlácel málokdo.
Dnes jsem jel domů a stalo se mi, že po zapnutí stěračů se rozsvítily všechny kontrolky, ručičky přístrojů spadly na nulu a vymazaly se všechny údaje z palubního počítače včetně denního počítadla, za cca 2 sekundy kontrolky zhasly a ručičky se opět vrátily z nuly na původní pozici. Tento problém se objevil už někdy loni na podzim, ale neřešil jsem to. Je to dost otravný problém, protože jak už jsem psal, vymaže se i denní počítadlo a všechny hodnoty údajů palubního počítače. Jedná se o Fabii 1,9 TDI z roku 2002. Potřebuji vědět, čím to může být. Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.