Nejste přihlášen/a.
Ahoj Chcem sa spýtať,
Ako treba povoliť odvzdušňovák bŕzd, tak aby som ho nezlomil? Brzdy mám od výroby na Vectre C 1,9 2007 a podľa všetkého odvzdušňováky neboli dlho dlho povolované. V servis mi povedali, že ak sa im podarí ho odtrhnúť, tak mi musia objednať nový strmeň, na koľko to je staršie auto.. Vraj stým treba počítať. Odvzdušniť si viem všetko, ale ak mi momajú odtrhnúť a kúpiť strmeň, tak ich cena je okolo 135€ A ja si ho viem zohnať cez internet za 90€ a mínus ich robota. Takže by to bolo výhodnejšie pre mňa samostatne. Len neviem ako nato, aby som ho nezlomil. Počul som, že sa to stáva.
Ďakujem Pekne
Nesmíš na to spěchat,šroub prolít VDčkem,klidně i opakovaně,počkat tak hodinku a pak zkusit opatrně povolit,žádné násilí,uvnitř toho šroubu je vývrt kterým kapalina odtéká,proto nemá silné stěny a může se lehce zlomit. Zkusit s tím opatrně zaviklat,prvně třeba zkusit lehce přitáhnout,povolit,zase znova. Vždycky s oparným postupem povolil,nikdy se mi jej nepovedlo zlomit..ale jak říkám chce to svatou trpělivost,což s servisu nemají a ani mít nemůžou,nemůžou se s jedním šroubkem mazat třeba hodinu,prostě to zkusí povolit,když se urve,tak ti vymění brzdič a hotovo.
To tam máš kapalinu od roku 2007? to jsi teda dobrý střelec. Brzdová kapalina se mění co dva roky. Táhne do sebe vodu,ty pak pojedeš z nějakýho táhlýho klesání a můžou se ti lehce přehřát a zavzdušnit brzdy. To že pak pedál brzdy prošlápneš na podlahu a auto bude pořád zrychlovat to už je věc druhá
použít zázračný spray k uvolnění závitů, aplikovat opakovaně po dobu několika dnů, ten třmen z internetu tam nemusí pasovat a pak budeš problematicky rekalmovatz, navíc kdybych byl já majitelem servisu píšu do faktury že garantuji záruku na odbornou práci ale ne na no-name díly které si zákaznik přinese
Nejlepší je použít na vše správný nástroj,takže na toto použít očkový klíč (max klí na převlečné matice,NIKDY ne obyčejný otevřený kllíč !,daného rozměru.Jinak je několik velikostí (průměrů ) techto šroubu a když jsem jej strhl ve třmenu na P-405-dal jsem chlapům na firmení dílně-vyřezali nový větší závit a dali větší odvzdušnovací šroub.Takže pochybuji že by to ne vectře nešlo? spíše chtějí víc vydělat nebo jsou to... a pak bych asi dal do jioného servisu! navíc-mně jako zákazníka nezajímá že něco pokur...je to čistě jejich problém a díl co oni poškodí -bych neplatil to je povinnost jejjich a ne moje jako zákazníka!
Ono u tý brzdový kapaliny je to fakt o hubu. Nevím z hlavy jaký má mokrý bod varu nejčastější kapalina DOT 4,ale je to o hodně méně než suchý bod varu. Při couračkách to nepoznáš,protože se ti brzdy tolik neohřejou,ale nějaké prudší a delší klesání,popojíždějící kolona a teplota brzd může vzrůst na tolik,že kapalina nasáklá vodou začne vřít,v brzdiči se vytvoří bubliny plynu,plyn je lehce stlačitelný a brzdy prostě selžou,a neuděláš s tím vůbec nic,jenom můžeš čekat na náraz a jak to dopadne.
Šroub povolí,toho bych se nebál,pokud na to nepoužiješ hrubou sílu,vd se ti natáhne do závitu a to by bylo aby ten závit nepovolil.
Jak už je kapalina černá to je špatný,to černisko to jsou částice otěru z pryžových částí brzd způsobené zoxidovanou a vodou nasákllou kapalinou. Můžeš čekat že jak to vyměníš,někde to začne téci a pak budeš přetěsňovat buď pístek ve předu,nebo pístek v zadu případně měnit prasátko v zadu
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.