Obecné závady Passatu B6: protáčející se hřídelka pohonu olejového čerpadla u dieselů do roku 2010. Utržená napínací kladka rozvodového řemene, která drží v hliníkové hlavě na závrtném šroubu s průměrem 8 mm. Po čase se vyviklá, kladka povolí a motor se "potká". U verze se 125kW (má vždy filtr pevných částic) a 103 kW ( verze se 16V a bez filtru) se používaly do roku 2008 piezoelektrickè vstřikovače Siemens, které se buď zadírají, sami zkratují nebo zakarbonují. Ve spojení se silnějším motorem je pak problém s filtrem DPF, kdy vlivem špatných vstřiků motor moc kouří a dochází k rychlému ucpávání filtru, který se nestačí regenerovat. Verze motoru 2,0 TDI-PD 103 kW s filtrem DPF má elektromagnaticky ovládané vstřiky Bosch. Zde je nutnost jezdit delší trasy. Klasický common rail nastoupil začátkem roku 2008.
125 kW nebrat ani zadarmo. Kombinuje všechny problémy tehdějších TDI PD. Od zkratujících piezovstřikovačů přes praskající hlavy a zadírající se klikové hřídele kvůli špatnému pohonu olejového čerpadla až po nefunkční filtr pevných částic.
103 kW se dělaly dva ... osmiventilový, který je až na filtr pevných částic celkem spolehlivý a šestnáctiventilový, který je na tom hůř.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.