Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Je to vybitou baterií?

Od: minda® odpovědí: 14 změna:
avatar minda

Zdravím - nemám to s kým zkonzultovat, tak se s důvěrou obracím na vás :) Dneska jsem dojela do města bez problému, ale po dalším nastartování auto okamžitě "zhaslo", ještě než jsem stihla zařadit a rozjet se. Opakovalo se to několikrát, zkusila jsem chvíli počkat, pak zas po nastartování rychle zařadit a přidat víc plynu, ale motor vždycky zhasnul. Nastartování přitom znělo úplně normálně. Projevuje se tak vybitá baterie, nebo to může být něco vážnějšího? Snad jsem to popsala srozumitelně - díky předem.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ovczaak*
hodnocení

2x

pokud nastartuje a vzápětí zhasne - u toleda mi to dělal imobilizér.když jsem si spletl klíč a vzal jsem náhradní bez čipu...

 

asd1
hodnocení

0x

Baterka spíš ne... Jaký motor?

 

hodnocení

0x

Vybitá baterie se projeví tím, že motor nestartuje. Starter točí motorem pomalu a nakonec s ním nehne vůbec.

 

hodnocení

0x
avatar wlezley

Ne, baterie by nestartovala. Nejspíš bude zamrzlá voda ve filtru paliva. Jak se dam dostala? Kondenzací v nádrži. Vyměnit filtr paliva, do nádrže nalít trochu aditiva (Velfobin, technický líh) a mělo by autínko zase fungovat. Může to být i větší problém, ale to slyšet nechcete a zamrzlé palivo je velmi častá závada ;)


doplněno 16.01.17 19:38:

"Dneska jsem do města dojela normálně" z toho jsem usoudil, že auto v garáži nebylo. Za jízdy se ty krystaly rády dostanou do filtru. Velfobin do nádrže nepomůže, kdyby se ale četlo pozorně, předcházela výměna filtru (odvzdušnění). V té nádrži neplavou kry ledu, aby se musely rozmrazovat jako topení u Š120.

hodnocení

wlezley, zní to logicky, ale auto mám ve zděné garáži, byť nevytápěné... může palivo i tam zamrznout? poslední dny zas takový mrazy nebyly...

asd1 - je to 1,2 (opel corsa)

no, a filtr ani tech.líh nemám, bohužel... když se podaří nastartovat, nepomohlo by nechat ho běžet a rozehřát?


doplněno 16.01.17 19:11:

vanad, při těch velkých mrazech jezdilo normálně

vanad1*

Poslední dny žádní extra mráz není. Zamrznutí paliva je nepravděpodobné. Poku by nějaký led v nádrži byl, určitě nepomůže nalití Velfobinu do nádrže. Nejdříve by se musel rozpustit a pak by to šlo. Jestli ale auto jelo minulý týden při velkých mrazech, led to nebude. A u benzínu teprve ne.

Vybitý akumulátor přece neroztočí startér...

asd1

Velfobin je nesmysl - v současných benzínech je tolik lihu že přidávat další nepomůže. Velfobin = líh.

Tam bude jiný problém.. Klidně palivové čerpadlo, kabeláž a přechodový odpor který se mění, čidlo teploty atd. Bohužel pokud to funguje tak se to blbě hledá ;) Baterka to teoreticky může být taky - při startu sice točí, ale poklesne napětí a ŘJ může kolabovat.

Imobilizér by teoreticky neměl nastartovat vůbec.

Corsu neznám, tak vařím z vody obecné rady...

Dost pravděpodobná je dodávka paliva = čerpadlo, filtr, vstřiky. Pak může blbnout čidlo nezbytné pro chod motoru (snímač polohy kliky), nebo čidlo teploty dává špatné údaje a ŘJ špatně dávkuje palivo, proto zdechne..

Načíst diagnostikou live data v okamžiku kdy se vada projevuje, pak se dá líp určit co tam zlobí... Takhle to je věštění...

ovczaak*

asd1 - z praxe. měl jsem toledo jako dročku. origo klíč se nechával v autě,kopie bez čipu měli řidiči,aby si mohli ne osobně předávat auto. pokud odemkli a automaticky klíč bez čipu narvali do spínačky,auto nastartovali a vzápětí zdechlo... druhé toledo,zjistil jsem,že můj klíč pasuje do dveří kolegy taxikáře.tentýž efekt,jeho auto jsem mým klíčem odemkl,nastartoval a vzápětí to zdechlo. pokud toto nedělal imobilizér,tak čím to?

hodnocení

ovczaak - máte pravdu, našla jsem na netu, že vada imobilizéru se projevuje právě takto (buď nenastartuje vůbec, nebo nastartuje a zhasne motor), ale měla by se rozsvítit i kontrolka na přístr.desce, mě ale nic nesvítilo, tak nevím... nezbyde mi, než vyjet a počkat, až-jestli se mi to stane znovu... díky

 

vernon
hodnocení

0x
Imobilizér.

 

hodnocení

avatar minda

imobilizér? teď už auto startuje normálně... radíte vozit i 2.klíč a případně zkusit?


doplněno 16.01.17 19:43:

wlezley, do města jsem jela jenom na otočku, předtím bylo v garáži

Jaký benzín tankujete? běžný N95 nebo nějaký dražší-prémiový bez biosložky? Pkd ten obyč s tzv Biosložkou -obsahuje ze zákona min.5% Etanolu=lihu,takže tento by neměl vůbe zamrznout pže etanol v něm obsažený pohlcuje vodu.Spíše na nějakou elektronickou či mechanickou závadu.

hodnocení

běžný 95... teď auto startuje zas normálně, i zvuk motoru je normální, nikde nic divného... jen bych zítra nerada zůstala někde trčet...

 

hodnocení

0x
avatar dabel

mohl by to bejt imobilizér -skusit start s druhým klíčkem

pokud problém bude trvat šel bych po přívodu paliva-novej palivovej filtr,kontrola čerpadla paliva

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]