Přehřatý motor-co vše může odejít?

Od: Datum: 13.01.17 13:17 odpovědí: 7 změna: 13.01.17 18:55

Ahoj, mám Ford mondeo 2.0 benzín, před pár měsíci se mi auto přehřívalo, bohužel jsem si řekl, že těch pár km už dojedu a byla to chyba. Odešla vodní pumpa, pak ještě něco a ted budu měnit hlavu a alternátor. V servisu jsem se ptal, zda můžu očekávat, že časem ještě něco odejde. V jednom řekli, že pravděpodovně nic a ve druhém říkali ložiska, které stojí prý asi 7k. Tak se chci zeptat jestli nemáte s tím někdo zkušenosti, co by mohlo ještě odejít? Rozvody tam jsou nové, je tam řetěz. Zdá se mi, že auto topí trošku hůř, tak to se též bude opravovat. Předem díky za odpověď


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.01.17 13:46

Pri prehriatí,väčinou odídu tesnenia na motore a že ho môžete zadrieť.To vám praskla hlava,že ju idete meniť a auto nedobíja,že alternator?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davi
Datum: 13.01.17 14:02

tesnění bylo už taky vyměněno, na to jsem zapomněl. Ano, vzali tekutinu z chladící kapaliny, s něčím ji s míchali a změnila barvu, pry se tam dostal olej, pokud si dobře vzpomínám a to prý pak bude jedině hlavou. A alternator budu měnit, protože se baterka přebíjí. Technik říkal něco o tom, že se tam něco přetáčí(možná i zpětně a to by nemělo, to teď nevím) a k vůli tomu je potřeba to vyměnit.

Od: satak
Datum: 13.01.17 17:16
Kolik vám tam zbylo oleje?Kolik to bylo kilometrů?Jinak motor může být celý K.O.,hledal bych stejný z bouračky.Cena bude jistě výhodnější...do budoucna šály,přebrus kliky,kroužky...to se nevyplatí...záleží jak to bylo...
Ohodnoceno: 1x
 
Od: davi
Datum: 13.01.17 18:14

Olej byl v pohodě, bylo ho tam dost. Teď bych kecal.. asi 8km +-. No hlava už byla poslána někomu, kdo to opravuje.

Od: fik
Datum: 13.01.17 17:37

Jestli myslíš ložiska jako šálky na motoru tak to asi ne,to by jsi poznal hnedka. Při velkém přehřátí se může motor zadřít nebo přidřít a ty šálky by byly špatné hnedka,ne až za dlouho.

Zase se nedej vodit za nos,díval jsi se jakou barvu má ta chladící kapalina? pokud je průzračná a bez nějakých nahnědlých stop tak se do vody nedostává olej-olej je lehčí než voda a v expanzní nádobce udělá hnusný hustý nahnědlý šlem. Zase aby tě taky technik nechtěl až příliš oškubat

Alernátor s tím 100% nesouvísí,ten je s motorem spojen jen šrouby a řemenem.

Že auto topí hůř taky nemusí mít souvislost,mohl jen odejít termostat,nebo třeba nějaká špatná usměrňovací klapka v tělese topení . Pokud je to nějaká stará automatika tak tam se to stává docela často.

Mě se stalo,to teda na starým poctivým motoru ve feldě,že se přehřál,ale fakt brutálně. Praskla hadice a že něco neni v pořádku mě řekla až manželka,která cítila smrad spáleniny a taky motor už začínal mít takový hodně divný klepavý zvuk. Zatavili jsme,z motoru se kouřilo,v chladící soustavě ani kapka vody,termostat upečený. Říkal jsem si že je po motoru,auto jsme odtáhli domů,tam jsem vyměnil prasklou hadici,vyměnil termostat a vodní pumpu,systém jsem naplnil novým chladivem,dal jsem nový olej s filtrem a motor úplně normálně naskočil,s pěkným zdravým zvukem,s předepsanou kompresí,nic nemizelo,a motor funguje bez problému už dalších 40 tisíc kilometrů. Dokonce i těsnění pod hlavou to vydrželo,což se hodně divím

Ohodnoceno: 0x
 
Od: davi
Datum: 13.01.17 18:24

Abych to vysvětlil do detailu.. Chladící kapalina "mizela" pod autem, žádná voda.. takže to muselo někam jít.. Při doplnění chladící kapaliny asi po 50km+ zmizela a zůstalo ji tam opět trochu, když jsem přijel do servisu(byl zahřátý motor) tak technik pomalu otevřel nádobku chladící kapaliny a najednou tam byla všechna chladící kapalina zpátky a bylo to pořádně nafouknuté. tak vzal nějakou tu věcičku a při smíchání, to změnilo barvu, na druhý den mi volal, jel jsem za ním a ukazoval mi.. nevím co přesně to bylo, ale byl tam ten nahnědlý šlem jak říkáš. Jestli to opravdu bylo z mého auta nebo ne, to opravdu nepoznám.
Tak to jsi měl asi štěstí a nebo já smůlu :D opravdu nevím co takhle většinou odchází, ale obvolával jsem více servisů pro jistotu a někde právě řekli, že může ještě odejít ložisko, někde, že nic.. tak opravdu nevím.

Datum: 13.01.17 18:55

Tak na alternatóru asi stačí vymeniť voľnobežku na remenici.Ak mizla voda,tak ste mali asi prasknutú hlavu a šlo to do oleja.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.