Startovací zdroj z lidlu

Od: Datum: 05.01.17 18:46 odpovědí: 13 změna: 28.01.17 09:13

Lze použít startovací zdroj z Lidlu jako pomoc pro startování Fabie 1 TDI 1,4?

Bude v prodeji od pondělí za cca 1500. Máte někdo s něčím takovým zkušenost?

Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.01.17 18:51
avatar

Je to startovací zdroj, tak proč by nešel zrovna na Fabii? ;) Ale osobně k tomu důvěru nemám, nedokážu si představit z 8Ah Li-ion akumulátoru dostat proud přes 100A :) ovšem na vašem místě bych to koupil, zkusil a případně vrátil, s tím v Lidlu není problém ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Od: krtek*
Datum: 05.01.17 18:56

no, přesně tuhle uvahu jsem si dával taky když jsem to dneska viděl .)) jak může něco tak slabého oživit auto

Ohodnoceno: 0x
 
Od: eagle
Datum: 28.01.17 09:13

Z 8Ah akumulátoru samozřejmě lze dostat bez problémů 100A. Např. z tužkové baterie lze při zkratu dostat i několik A.

Jde spíš o to že 100A není při startu auta nic. Pokud by se mělo jedna jen o pomoc akumulátoru který už je na hraně fungovat to bude. Pokud váš akumulátor nedá nic tak to bude k ničemu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.17 19:47
avatar

Vubec nechapu k cemu to pouzivat.

Pokud mate dobrou baterku , tak nic takoveho nepotrebujete.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 05.01.17 20:25

A k čemu se třeba vyrábějí startovací kabely?

Mezi dobrou a špatnou baterkou je někdy pouze několik hodin. Mě se to např. stalo i během jízdy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: osel59
Datum: 05.01.17 20:14

Samozřejmě, že když jezdí auto celý rok pouze okolo komína, tak může mít baterku rok starou a v tomhle počasí ráno heká nebo nenatočí vůbec. Ona se ta baterka totiž nemá kdy dobít, když na 15 km vyjde 8 a více startů a to běží větrák, topení skel, zrcátek a pod zadek. A po zaparkování alarm. Při pojíždění ji altík prostě nedobije. Já musím dobíjet prrůběžně 365 dní v roce obě auta, ale mám zásuvky pro nabíječky hned vedle stání.

Podobný pomocný startovací zdroj dostal kolega darem z kanady- už dříve. Také jsem se tomu smál. Neznám z hlavy jeho parametry, ale když starter 1,9 TDI dokáže ještě motorem ještě otočit a on tuhle zázračnou krabičku připojí, tak to natočí v poho i v - 15°. S totálně mrtvou baterkou to nezkoušel, ale k tomu to asi není určené. Ale jako pomoc to funguje určitě, ale jestli i provedení z Lídla nevím.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.01.17 20:56
avatar
Tak to radeji tu nabijecku. Uz vidim jak me ten akumulator nastartuje s dieslem. To radeji pouzivat jako tu powerbanku.
V rusku maj pres celou zimu - 30 a jezdi a zijou v pohode.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mnd®
Datum: 06.01.17 07:12

Než dobíjet 365 dní v roce,tak si raději koupím solární dobíječku autobaterie.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.01.17 01:09

také o ní přmejšlím, na yotube je hromada vydejí s různými modely a vypadá to že to funguje a natočí to několikrát i ůplně vybité auto viz:


Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.01.17 08:53
avatar

Tak tomuhle videu nevěřím ani omylem *bzum*. Osobní zkušenost nemám, ale ať mi někdo prozradí, proč výrobci montují do aut neekologické, těžké, velké a drahé startovací olověné akumulátory, když to zvládne takováhle krabička za pár korun? Co v tom je za baterie, že dokážou při tak malých rozměrech dát 30x za sebou proud přes 400 A? Proč vědci neustále bádají nad akumulátory do elektromobilů, když se zdroj, který by to zvládnul dá koupit za pár korun v Lidlu?*sok*

Jediné, čemu bych věřil je, že se s tím dá dobíjet ten mobil. ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.01.17 01:19

není to dělané na dlouhodobý provoz, je to jen na krátký prvotní impuls. Limitující bude průměr připojovacích kabelů, kolik dokáží přenést A, stejný problém jako u nekvalitních startovacích kabelů. Nestartující auto se dá v nouzi oživit i větším modelářským batterypackem. Mimochodem v té powerbance je na 99% několik článků 18650 (3-4ks) které např. automobilka Tesla využívá ve svých elektromobilech ale tam jich ovšem musí být pro dostatečný dojezd trochu více (7000ks) ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.01.17 09:35

Jestli ta powerbanka stojí 1400, tak za to koupíte novou autobaterii i s powerbankou.

Koupil bych radši tu nabíječku resp já už ji mám a funguje skvěle. Někde ji testovali a je to tuším boschka v barvách lidlu. K tomu bych ještě přikoupil startovací kabely. A když Vám někde na samotě klekne baterka a potřebujete nutně odjet, tak ji stačí vyndat a odnést zahřát do domu.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rv
Datum: 06.01.17 10:24

Obávám se, že toto není na startování, ale snad na "oživení" baterie před startem. Už jen to, že startovací proudy vyžadují pořádné kabely a ne ty kabílky, co jsou na tomto. I když proudový impulz 200 A to mít může (tak do 1 s, pak by se seškvařila izolace).

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.