Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Octavia 1.6, 55kw (1997) - NESTARTUJE

Od: aladin* odpovědí: 12 změna:

Zdravím, mám problém se svou Octavii, při otočením klíče kontrolky zhasnou jak mají, když však chci auto nastartovat tak jenom točí a nechytne, jen točí. Nemá někdo podobnou skušenost s tímto problémem nebo jestli skusit auto roztahat jestli by chytlo at můžu do servisu, díky moc za rady.

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vernon
hodnocení

2x
Může to být čímkoliv, od vstřikování paliva po zapalování. Neroztlačovat. Koukni se, zda fachčí zapalování (vytáhni kabel mezi zapalovacím trafem a rozdělovačem z rozdělovače a přidrž ho u hmoty motoru, ať ti někdo startuje a zda přeskakují jiskry). U těchto vozů občas odešlo relé palivového čerpadla, nebo hallův snímač v rozdělovači. Odtáhnout do dílny, po napojení na wag zjistí, co s tím je.
aladin*
hodnocení

Dík moc za radu

 

hodnocení

0x
avatar dabel

nejčastější příčinou bejvá zapalovací modul

už sem párkrát řešil to že se večer auto normálně odstavilo a ráno to nenastartovalo

jak se závada stala?


doplněno 28.12.16 23:12:

ano tot ono

pasuje i z feliciie bmm ,starších benzínových seatu a golfů a i felda 1,6

tatíkovi sem do kufru feldy dal pro jistotu jednu záložní *palec*

čínu neber nic nevydrží , to radši funkční telefunken z vrakecu *palec*

aladin*
hodnocení

No pár dní před totální nestartem jsem auto startoval ale chytlo až na čtvrté ale teď už vůbec,jen točí a nic


doplněno 28.12.16 21:37:

To je ono?

Škoda Octavia 1.6, 55kw (1997) - NESTARTUJE
vernon
Zkrátka, pokud motor vstřikuje (mokré svíčky) ale nezapaluje, je to tím.

 

vanad1*
hodnocení

0x

Je to tak 50:50 . Podívejte se na přívod paliva z nádrže. Při vypnutém motoru rozpojte přívod od filtru paliva a trubku dejte do petky. Jak zapnete klíček, musí téct palivo. Výměna celého bloku není nijak dramatická. Ne však v autorizovaném servisu, kde to stojí neskutečný balík. Tady je náhrada.

nd-skoda-volkswagen.cz/...

vernon
Vymění čerpadlo, bude to relátkem... Takže před tím kontrolu toho relé, jak píšu nahoře.
Na druhou stranu píše, že mu vůz blbě startoval, spíš mu tam něco pomalu odešlo. Ty zapalovací moduly trpí na vlhkost, popraská obal, navlhne to a zapalování začne blbnout.
vanad1*

Psal jsem, že má odpojit přívod paliva a zkusit, jestli teče benzín. Při poruše jedné cívky neznamená, že nejde motor nastartovat ! Při 2 to nějak chytne.

Jo jenze to je ještě systém ala favorit. Takže jak ta civka lehne tak konec.
vanad1*

Na samozzřejmě ale klasické vyhledávání závad je a bude pořád stejné: 1. háže to jiskru?

2. jde tam palivo?

To odpojení přívody paliva do motoru až za filtrem zároveň může odhalit např. problém s filtrem paliva. Před filtrem jde, za filtrem nejde... Problém. Atd.

Když jsem měl ještě Octavii, tak mi kleklo elektrické čerpadlo přesně před barákem po přijetí z dovolené!

P.S. zapoměl jsem na to, že to má ještě starý rozdělovač. To ale zas tak podstatné není.

vernon
Je tam jedna cívka - zapalovací modul a rozdělovač. Je to stejný motor jaký je ve Felicii 1.6i

 

skoda*
hodnocení

0x

zapalovací modul nebo přerušený drát k budiči na alternátoru

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]