Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupit tento vuz Ford?

Od: jaroslavinka odpovědí: 12 změna:
Dobry den, myslite ze je toto dobra koupe? Viz odkaz... autoesa.cz/...

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rqwope*
hodnocení

0x

Myslim, že to neni dobrá koupě, naopak si myslim, že je to stará vylítaná vrána ve stavu "rychle to prodat" a ne kupovat.

 

asd1
hodnocení

0x

Stará olítaná vrána, dá se čekat investice 50k na provozuschopný stav = v reálu je za 180k. Na styl "jezdit dokud to pojede a pak hodit ze skály" to je zase dost drahá sranda.

Výhodná koupě to moc neni.

Mondeo - nafta- přez 300 tisic km na krku
Nešel bych do toho ani omylem bude to černá díra na peníze - čerpadlo,vstřiky,atd vše když lehne stojí těžký peníze

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Naftak co ma 300+t km?
Prvni investice prijde cca 160tisic km.
Dalsi pak kolem 320t km.
Pocitej, ze muze byt nacnute cokoliv a investice muze byt klidne 50t kc+.
Ale no tak, podobný nájezd mají téměř všechny naftový auta skoro 10 let starý, jenom u většiny z nich to není uvedeno.
Jojo proto banda po par km breci, ze se to rozbilo. Neb jezdila se starou dobrou rotackou, spotreba samozrejme 5l a nic jineho nez naftu nechce.
Pak koupi tento ekologicky krap a breci kde se da. Ze musi vymenit od vstriku, po dpf... Nedejboze jeste dvouhmotu, egr a penezenka breci.
Pritom stim jezdi do kaufu a zpet...

 

sideralis
hodnocení

0x
Osobně bych to nešel ani náhodu, pokud se nepletu tak je to motor od Peugeotu, kde často odchází po ujetí 200 tisíc km nějaká součástka, která je v každém válci motoru (bohužel teď nevím jak se to jmenuje). A co mi říkal mechanik, tak odejdou všechny 4 (u 4válce). Oprava? 80 tisíc korun (jedna za 20 tisíc). Navíc nafťák při takovým nájezdu bzde potřeba opravovat pořád. Jinak Ford se mě osobně líbil, ale ten motor je od Francouzů...

Co mi mechanik říkal? jjo to se to pomlouvá když je to od JPP. Pokud ne máte a neznáte tak raději nepište co jeden povídá!Naopak HDi jsou jedny z nejpovedenějších "dehtů" stejně jako jejich předchůdci-motory řady XUD!

maara*

Zrovna Peugeoťácké HDi patří k nejspolehlivějším dieslů. U Peugeotu málo kdy odejde naftovej motor nebo převodovka, většinou je slabinou elektronika s řídící jednotkou.

 

michal1001
hodnocení

0x

Já jsem před 4 roky, taky uvažoval o Mondeu v naftě, nikdy jsem naftové auto nevlastnil, tak jsem hledal na foru, nějaké info a hle, všude se řeši problémy s naftama a je jedno, jestli je to Škoda, Ford, Peugeot atd, ty problémy jsou všudě, je to jen o štěstí a údržbě Chtěl jsem mít klid a jistotu, tak jsem si koupil benzínové mondeo. Ano, nevystřelím jako raketa, spotřeba větší, ale nemusím řešit DPF, vstřiky, turbo, čerpadlo, dvouhmotu a rozvody ( je tam řetez). Jsem spokojenej, ted jsem si koupil naftovýho transita, benzínu bych to nesehnal a docela mě překvapilo, jak jsou naftový motory hlučný.

To me neprekvapuje , hlavne starsi diesly klepou a vibrace s hlukem jde do kabiny , po presednuti do meho benzinu to byl balzam na usi :D .

 

maara*
hodnocení

0x

330tis. Km nájezd je opravdu hodně, tenhle motor měl ve vyšších nájezdech hodně svých neduhů,navíc v kombinaci s automatickou převodovkou, koupit obecně takto značně ojeté auto je více méně sázka do loterie, mějte rezervu tak 50tis. Kč, protože u něčeho takového může vyskočit cokoliv, zvláště nevíme-li jak se o auto předchozí majitel staral a jak s nim jezdil.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]