mám baterií 50 ampér kupovaná v březnu 2014 nemohl jsem nastartovat tak jsem ji nechal doma nabíjet asi 20 hodin . nabíječka pak ukazovala že je baterie nabitá svítilo zelené oko.dam do auta a nenastartoval jsem je ko
I u uplne nove baterie se muze stat,ze se ,,zhrouti,, jeden clanek a ten pak posle baterii do haleluja.stava se malo ale je to tak.reklamovat nemuzete tak zkuste jinou baterii.I ,,bezudrzbova,, potrebuje udrzbu.ale ze by mi odesla baterie po tak kratke dobe jsem jeste nemel.to je nejaka noname za par kacek od tamanu?
Ta nabíječka nabíjí je jistota že je o.k.? Jak probíhal start vozu? Startér točil málo ,líně či netočil? Kontrolky na palubovce při startu svítěj nebo zhasínaj? Jaký je napětí na baterii při startu? Pokud de pod 8V je baterie na výměnu V jakym stavu sou kontakty a svorky baterie sou čisté bez oxidace?
pepa1
nabiječka je ok nabíjí v baterie to bublalo při nabíjení startér točil málo.kontrolky zhasínají.kontakty a svorky čisté.baterie je kupovaná v servisu ne od ťamanu
Já bych postupoval takto, nechal bych baterku nabit nabíječkou na plno odpojit a po pěti hodinách změřit voltmetrem a držet se této tabulky a je jasno nikdy mě to nesklamalo.
pokud má aku zasulfátované články,což hovoří o špatném provozu,pak stačí změřit hustotu jednoduchým hustoměrem,který se dá koupit u pumpy.Plně nabitý aku má hustotu elektrolytu 1,285 kg/l.Pokud má elektrolyt výrazně nižší hustotu,je baterie zasulfátovaná-většina kyseliny sírové je vázána v nerozpustné formě-síranu olovnatého.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.