Nejste přihlášen/a.
potřeboval bych poradit: za tepla jde z výfuku bílý kouř a kape z něho voda. olej se zdá být v pořádku a při nastartovaném motoru chladicí kapalina v nádržce stoupá... je to špatné těsnění pod hlavou nebo něco jiného?
Predne nutno rict, ze v dnesnim vlhkem, chladnem pocasi jde po nastartovani studeneho motoru para a kapky z nejednoho vyfuku. Takze nemalovat certa na zed.
Pokud se hladina kapaliny hybe pouze nepatrne, tez to nemusi znamenat nic jineho nez bezne rozpinani.
Na foukle tesneni bych hledal vice projevu. Bublinky v expanzni nadrzce, opravdu velke kolisani hladiny - az pretekani, bili silny kour i po dlouhe jizde, tendence k prehrivani, nefunkcnost topeni, chod na min valcu, nez s kolika pocuitali ve vyrobe a pod.
Dokud motor vporadku slape a neprehriva se tak neni kam spechat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.