dále sem se setkal stim že uvnitř topení popraská umělohmotná přepážka co odděluje vstup a výstup a voda v topení pak nekoluje řešil sem to novým radiátorem
Tipnul bych nejspíš ucpaný ventil topení, polámané tahla, možná zavzdušněný radiátor. Taky z větrání vyhrab všechno listí a zkontroluj ventilátor. Chladič se zanáší dřív než radiátor a ten i špatný termostat by jsi poznal na teploměru.
Favorit topí mnohem líp než 105. U mojí felicie bylo,že v radiátoru praskla přepážka a voda tekla jen malou částí výměníku,proto to netopilo. Špatný termostat to by ti musel ukazovat i budíček,drží se teplota vody kolem 90? Taky se podívej jestli otvírá ventil topení
Měl jsem taky favorita,napasoval jsem do něj topení z felicie,dá se to bez velkých úprav,má to výkonnější větrák,4 rychlosti a větší radiátor,to pak bylo něco úplně jiného.
Pak je tu ještě možnost, že máte prasklou hlavu, nebo vadné těsnění, motor prdí do vody a zavzdušní topení. Toto se chová tak, že motor po zahřátí chvíli normálně topí a pak přestane. To by vám ale ubývala chladící kapalina.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.