Jaký vzduchový filtr

Od: Datum: 16.12.16 09:28 odpovědí: 8 změna: 17.12.16 12:36

Budu kupovat vzduchový (motorový) filtr k dieselu 1,9 TDI, ale rozhoduji se mezi normální variantou a variantou do chladného klimatického pásma. Co myslíte?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: krtek
Datum: 16.12.16 09:49

se divím, že někdo řeší takové věci...normální filtr..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 16.12.16 09:54

Neřešte takové blbosti :) Kupte normální buď originalní nebo od MANNu, popřípadě UFI.


doplněno 16.12.16 10:14:

Protože u nás není žádné chladné klimatické pásmo. Ale pokud jej tak chcete, klidně si jej kupte.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stano
Datum: 16.12.16 09:59

Jaké blbosti? Koukám na filtry a třeba zrovna u toho Mannu mají v nabídce obě uvedené varianty. Proč asi?

Od: mzxy*
Datum: 16.12.16 10:24

kupte obyčejný MANN, ale pokud píšete z Aljašky nebo Čukotky, kupte si filtr pro chladné klimatické pásmo, včetně poalivového

Na základce se děti učí v zeměpisu že žijeme v mírném klimatickém pásmu, ale učebnice možná lžou

Ohodnoceno: 1x
 
Od: krtek
Datum: 16.12.16 11:15

dneska nesmíte taky věřit všemu co píšou:-D ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: stir
Datum: 17.12.16 10:07

na Aljasce nebo Cukotce normalni auto vubec nenastartuje. V tech mrazech jezdi pouze ruske auta a tam neni treba filtr resit *vtip*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 17.12.16 12:36

Já si myslím opak,ruská auta na dálné sibiři právě musí mít speciální komponenty aby byla schopná v tom krutém mrazu fungovat. Naše chladící kapaliny jsou do cca -40 stupňů,na sibiři v zimě už by byl motor zamrzlý když tam bývá pod -50. Určitě musí mít i speciální zimní olej,protože třeba z našich olejů pro naše tepelné podmínky už by tam byla jenom tuhá vazelína,neschopná čerpání a mazání. Přitom ta auta tam normálně jezdí,normálně startují. Určitě musí mít i speciální akumulátory které vydrží tak kruté podmínky. Musí mít speciální arktická paliva,protože třeba naše nafta která se prodává jako zimní by tam vůbec nemohla existovat. Ani ruská auta nemůžou jezdit jen s tím že jim ivan třepne trošku vodky do nádrže,když to zahřeje ivana,zahřeje to i žigulika*haha*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 16.12.16 17:04

Pokud se nechystáš jet do ruska kde je -30 a víc tak kup normální. To do chladného klimatického pásma podle mě bude až pro severské země,rusko atd.. To je stejný jako třeba s chladící kapalinou,klasické kapaliny taky máš do nějakých cca-40 stupňů. Pokud by jsi jel někam kde je chladněji,musel by jsi koupit nějakou speciální..oni je určitě taky musí mít,protože by jim zamrznul motor

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.