Nejste přihlášen/a.
Zdravím, myslíte že je nějaký rapidní rozdíl v kvalitě těch dvou zařízení?
Láká mě samozřejmě to první levnější, protože za ty peníze si můžu dokoupit elektřinu.
Myslím že rozdíl v kvalitě moc nebude. Možná tak v protikorozivní ochraně,to dražší by ji mohlo mít lepší. Být tebou pokud se vyrábí,bych sehnal tažné s pevnou koulí,ne na bajonet. S tím nemáš žádné starosti,to odnímatelný pokud se zrovna nepoužívá musí být odmontované(myšleno jen ta koule ne celý tažný) Pokud to používáš často,zachvilku se to vymele a je v tom vůle,pokud zase málo,tak to zarezne a buď to nemůžeš vytáhnout nebo to nandat. To je má rada,stokrát víc se mi osvědčilo pevné. Navíc funguje při malé rychlosti jako tlumič nárazu od nemrhcoulů při parkování. On si rozbije značku,tobě to nic neudělá
Tažné budu používat tak dvakrát do roka. První auto jsem měl felicii a už při koupi tam bylo tažné s odnimatelnou koulí. A je pravda,že mi nešlo jednou vyndat bez použití kladiva, ale poté jsem to prostříkal WDčkem a bylo to naprosto ok. To s tím parkováním sice je pravda, ale pokud do mě někdo vrazí v padesátce tak to může mít o mnoho větší následky než právě bez koule. Proto chci odnimatelné.
jj pro něj - tažné vyřadí deformační zónu nárazníku + zadního čela a přenese náraz přímo do kastle.., tj tažné je pro "nabouraného" lepší na malé nárazy kdy se koule zapíchne do nárazníku a chladiče, ale jak se koule zapíchne až do motoru tak je to horší - náraz jde natvrdo do kastle. V podstatě poškození nabouraného je buď žádné, nebo se rovnou hne celá kastle. Něco mezi kdy se mění jen nárazník tam chybí.. Ovšem moc nepomůže ani odnímatelné - ten rám v nárazníku zůstane a tím i zpevnění deformační zóny...
Ve větší rychlosti je to ale problém u všech tažných,i u těch s demontovatelnou koulí-tam většina tažného je a náraz se přenese v podstatě plnou silou jen na dva upevňovací body. To už s tím prostě musí člověk počítat pokud chce tahat vozejk. To nedemontovatelné má výhodu,že funguje jako nárazník při malých rychlostech. Tažný se montuje na velmi silné části skeletu a samotné je velmi masivní kus železa a náraz do cca 20km/h tomu nemůže nic udělat. Takže na takový ty parkovištní nemrhcouly úplně ideálka,jemu se to zapíchne do značky a nárazníku,moje auto je ušetřený.Navíc s tím pevným nemáš práci,když něco chceš táhnout,sundáš krytku,připojíš a můžeš valit
Jsem přesně v popisované situaci. Mám odnímatelné tažné zař. s bajonetem na háku s koulí a bajonetový spoj vykazuje značnou vůli. Co bys poradil? Dát opravit nebo namontovat nové, už neodnímatelné?
Nevím o způsobu jak to opravit,a pokud,určitě by to bylo nerentabilní. Tady nějaké homobastl řešení určitě ani neber do úvahy,utrhlý vlek dokáže napáchat na silnici dost podstatné škody. Za sebe doporučuji pevné,bez starostí. Nemusíš přemýšlet kam do auta dáš špinavý kus železa,nikdy se to nevymele ani to nezarezne,je to tam pořád,když to potřebuješ,sundáš krytku,připojíš vozejk a jedeš
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.