Stačí vyměnit jeden CNG vstrik nebo všechny?

Od: Datum: 10.12.16 18:37 odpovědí: 1 změna: 10.12.16 19:16
Dobrý den,
netesni mi na voze opel combo CNG vstrik na třetím válci. Propouští me tolik paliva, ze presyti sání a auto zhasne. Otázka je jestli stačí vyměnit jeden nebo všechny čtyři. Cena je 5500 za jeden, proto bych raději vyměnil ten jeden. Co servis to jiný názor. Pokud by to bylo nove auto za pul milonu, tak je to taky něco jiného. Děkuji za případně odpovědi.

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 10.12.16 19:16
avatar

nevidim jedinej důvod proč měnit všechny

měnil bych jen ten co nejde

měl sem podobnej problém s benzínovým vstřikem a tam nebyl na vině vstřik ale řj motoru která mi odešla po té co mi začal přebíjet alternátor -odešel mínusovej výstup z řj motoru pro vstřik ten zůstal trvale otevřen a utápěl mi válec benzínem

jednalo se o vectru B 1,6 16V

takže než dojde k výměně vstřiku odpojil bych ho z konektoru a do konektoru šoupl 5W 12V žárovičku a zatočil startérem žárovka musí blikat pokud by svítila je problém jinde *palec*

Ohodnoceno: 2x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.