Olej ja nad riskou max

Od: Datum: 09.12.16 13:55 odpovědí: 5 změna: 09.12.16 17:06

Dobrý den nechal jsem si měnit olej v servisu a teď jsem to kontroloval a mám tam tak o 4min nad riskou max, tak nevím jestli to něják ovlivní chod motoru nebo jestli mám trochu oleje upustit?


doplněno 09.12.16 14:41:

Oprava je tom o 4mm (minimetry) nad riskou


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 09.12.16 14:31
avatar

tak jestli je to o 4 minuty - tak je to špatně ... - jak rychle jste po vypnutí motoru kontroloval risku?

Obecně - všeho moc škodí - bude tam moc oleje, takže bude větší tlak... možná vám vyskočí měrka a bude stříkat ven...


doplněno 09.12.16 14:59:

http://auto.idnes.cz/jak-neza…c=A051212_111647_automoto_fdv


doplněno 09.12.16 16:00:

@adetouk - odkaz to snad opravil - ale už jsem viděl auto, co zadřelo motor díky vystřikování oleje přes měrku - ta vyskočila - prý měl oleje "moc" - jestli je to pravda nevím, a je mi to i jedno.. hlavní je, že moc oleje je špatně !

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.16 15:37
avatar

bude tam moc oleje, takže bude větší tlak... možná vám vyskočí měrka a bude stříkat ven...
Tak větší blbost jsem ještě neviděl.Motorová skříň natlakovaná až vyskočí měrka oleje.*ua*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 09.12.16 16:04

Stačí ucpaný odvětrání kliky, profukující kruhy a měrku to vyrazit může.

1. změřit správně hladinu (auto musí stát zcela rovně, měřit podle výrobce - obvykle za tepla 5 minut po zastavení motoru)

Pokud je přes rysku tak odsát.

Ověřit práci servisu, hlavně jestli opravdu proběhla výměna filtru a jestli je kvalitní (šmejdům často nefunguje zpětný ventil)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rqwope*
Datum: 09.12.16 14:58

Ovlivní neovlivní, to je jedno, rozhodující je, že je to špatně. Výrobce něco předepisuje, je tam limit od-do a je to mimo limit, tedy špatně. Výrobce taky předepisuje způsob měření hladiny oleje. U VW group většinou funguje - na rovině, za tepla, na zhaslém motoru, ne bezprostředně po jízdě, vytáhnout, otřít, zasunout do cvaknutí, vysunout a bezprostředně odečítat. Jestli se nejedná o chybu při měření je to chyba servisu. Jde o službu jako každou jinou a byla provedena špatně. V krajním případě by se dalo spekulovat nad možností, že v motoru zůstalo jisté množství starého oleje. Měnili to vývěvou přes měrku? Nenechali starý filtr? Mohlo dojít k procesní chybě daleko většího významu!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 09.12.16 17:06

Prvně to pořádně změř podle návodu k autu,ať máš jistotu a neuděláš tam ze sebe vola. Pokud je opravdu hodně,je to chyba servisu a doporučuji reklamovat práci. Výrobce totiž udává jak maximální,tak minimální hladinu oleje-budou namáhána gufera motoru a můžou mnohem dřív odejít. Tohle často vzniká když servis olej jen odsaje vrchem a mechanik pak naleje podle tabulky množství oleje. Samozřejmě když to nevypustí zátkou tam něco zůstane a když tam naleje předepsané množství,tak je tam pak zkrátka moc. Rovněž se to může stát pokud nevymění filtr-což už je velmi kritické-ovšem i to se děje

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.