Nejste přihlášen/a.
Ahojte mam octaviu 1.6 55kw 1997.. V minulosti sa mi stalo, ze som obcas musel na viackrat startovat a vtedy vag ukazoval chybu vstrekovaci ventil 1 skrat nebo preruseni (sporadicka)
Teraz sa mi stalo, ze auto nestartuje vobec a vypise mi tu istu chybu akurat na vsetkych valcoch.. Skusal som prvy valec a iskru hadze.. Ked dam cez VAG akcny clen rele cerpadla, tak to vzopina.. Poistky vyzeraju ok.. Ako zistim ci je na vine palivove cerpadlo? Modul zapalovania mi raz odsiel a ten som menil za novy asi pred 4 rokmi.. Jedine co mi po startovani stale ukazuje je modul zapalovania skrat na kostru sporadicka..
Chyby:
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka: 032 906 014 E
Díl: MARELLI 1AVM 2177
VCID: 0E17AA0B60C7
6 závad nalezeno.
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01251 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01252 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
00282 - ovladac skrtici klapky (V60)
36-10 - preruseni - Sporadická
Readiness: N/A
Po vymazani chyb startovat dalej nejde a ukazuje len tuto chybu :
00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
Viete mi poradit?
pokud se spálila už jednou pojistka, značí to nějakou závadu, za běžných okolností by se určitě přepálit neměla.
zvední zadní sedačku za spolujezdcem vycvakni kryt sundej na výstupu hadici z čerpadla nasad hadičku a petlahev a otoč klíčkem bud teče nebo ne
pokud ne napojit čerpadlo na přímo pokud neběží nebo běží a benzín skoro neteče -výměna čerpadla
pokud poběží a benzín teče proudem tak problém v elektrice -relé,pojistka,odešel mínusový výstup z řj motoru
Ok dakujem
Este sa chcem spytat cerpadlo ma 4 piny na elektriku kam mam napojit kostru a kam plus?
a ako pises o tej kostre z rj.. nema cerpadlo spolocnu kostru? myslim nestaci tam kostra na priamo? musi tam ist kostra z rj motora, pokial by bola chyba tam? ved cerpadlo inak nepobezi pokial nebude mat ten plus co ide cez spinanie nie?
samotný čerpadlo má společnou kostru myslim hnedej silnej drát
ten druhej silnej je plus 12 V od relé čerpadla
funguje takto - cívka relé čerpadla :
mínus pro cívku de s řj motoru
plus pro cívku je 12V po klíčku
pak sou silový kontakty relé na jednom je 12V
a druhej de přez pojistku k čerpadlu
ten konektor pod sedadlem 2 silný pro čerpadlo
2 slabý ty sou na plovák -měření hladiny benzínu v nádrži
takže já by sem přived plus přímo na pojistku čerpadla pokud se nerozběhne napojil bych to přímo na čerpadle
pojistka je až za relátkem poznáš tak že když na ní přivedeš napětí z náký vedlejší pojistky tak se musí to čerpadlo rozbběhnout
to relé nemůže stát tolik je to obyčejný spínací relé a to seženeš dle výrovce do 1OOkč
kostra přez relé nejde a mělo by to bejt tak jak sem to popsal
občas sem řešil případy kdy odešel ten mínusovej výstup pro cívku relé čerpadla co de z řj motoru a dělal sem to tak že sem to čerpadlo napojil na přímo po klíčku -otočíš klíčkem a čerpadlo jede furt
a ten minusovi vystup pre cievku myslis co? lebo som ta asi zle pochopil..myslis ako kostra co ide z rj motora na rele tak ta odisla? a tym padlom nespinalo rele?
tak ono to cerpadlo ide stale po otoceni kluca akurat, te ho musi vzopnut rele.. ja som tiez rozmyslal to dat na priamo cez spinacku len predsta je to v benzine to cerpadlo a tak radsej to chcem zachovat tak ako to je.. tak ked poistka je az za rele, tak potom to bude vadne rele.. zajtra zbehnem kupit..
Dakujem Pekne
relé čerpadla se skládá z cívky relé a silových spínacích kontaktů
každý kontakt má číselné označení
86 cívka relé- plus 12V po klíčku
85 cívka relé-mínus a ten de z řj motoru -pokud tento mínusový výstup z rj odejde a lidi nechtěj schánět jinou řj motoru tak se ten kontakt jen prostě ukostří a relé čerpadla sepne jakmile se otočí klíčkem do kontrolek a čerpadlo jede furt
měl sem vetru b kde sem to takto měl přepojený cca 5 let než šlo auto z domu najel sem cca 90000km a nebyl jedinej problém
87 silový kontakt relé - plusový výstup k čerpadlu
3O silový kontakt relé -je na něm plus 12V akorát si ted nejsem jistej jestli sou stálý nebo klíčku
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.