Octavia 1.6 55kw

Od: Datum: 30.11.16 17:44 odpovědí: 15 změna: 06.12.16 18:10

Ahojte mam octaviu 1.6 55kw 1997.. V minulosti sa mi stalo, ze som obcas musel na viackrat startovat a vtedy vag ukazoval chybu vstrekovaci ventil 1 skrat nebo preruseni (sporadicka)

Teraz sa mi stalo, ze auto nestartuje vobec a vypise mi tu istu chybu akurat na vsetkych valcoch.. Skusal som prvy valec a iskru hadze.. Ked dam cez VAG akcny clen rele cerpadla, tak to vzopina.. Poistky vyzeraju ok.. Ako zistim ci je na vine palivove cerpadlo? Modul zapalovania mi raz odsiel a ten som menil za novy asi pred 4 rokmi.. Jedine co mi po startovani stale ukazuje je modul zapalovania skrat na kostru sporadicka..

Chyby:

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka: 032 906 014 E
Díl: MARELLI 1AVM 2177
VCID: 0E17AA0B60C7

6 závad nalezeno.
01249 - vstrikovaci ventil 1 (N30)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01250 - vstrikovaci ventil valec 2 (N31)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01251 - vstrikovaci ventil valec 3 (N32)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
01252 - vstrikovaci ventil valec 4 (N33)
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická
00282 - ovladac skrtici klapky (V60)
36-10 - preruseni - Sporadická
Readiness: N/A

Po vymazani chyb startovat dalej nejde a ukazuje len tuto chybu :

00609 - vystup zapalovani 1
31-10 - preruseni nebo zkrat na kostru - Sporadická

Viete mi poradit?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 30.11.16 20:22
avatar

vyměn zapalovací trafo - cívku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: palinok
Datum: 30.11.16 21:00
Nadtym som rozmyslal ale ta ma asi 4 roky meyle a iskru hadze..da sa nejak zistit ci ide cerpadlo alebo nie? Aspon som nic nepocul okrem klapky z pod kapoty.. aj pri akcnych clenoch rele cvakalo palubovka pipala ale cerpadlo nebolo pocut ze by tahalo..
Datum: 30.11.16 21:04
avatar

najdi si pojistku čerpadla pust do ní 12V a pokud se čerpadlo spustí skus start

Ohodnoceno: 0x
 
Od: palinok
Datum: 30.11.16 21:09
Raz mi tu poistku odpalilo som ju menil a bol pokoj..len vtedy auto islo aspon natocil a po chvilke zdochlo zrejme tym ze som chvilku predtym jazdil.. teraz auto stalo.. hej to s tou poistkou ma napadlo ze ci vobec dava na cerpadlo 12V ale keby nie tak nespusti ani rele nie? Rele by malo byt az za poistkou myslim nie? A da sa nejak takto odkusat cerpadlo po vybrati? Ze by som ho pripojil priamo na 12V? Je to zlozite vybrat? Dakujem pekne
Datum: 30.11.16 21:19
avatar

pokud se spálila už jednou pojistka, značí to nějakou závadu, za běžných okolností by se určitě přepálit neměla.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: palinok
Datum: 30.11.16 21:21
Hej to je pravda tak je mozme ze sa cerpadlo trebars pridrelo a odpalilo poistku? Dlho po vymene poistky ziaden problem az blbe prve starty obcas po vycisteni rozdelovaca celkom ok a teraz ani brnk
Datum: 01.12.16 19:43
avatar

zvední zadní sedačku za spolujezdcem vycvakni kryt sundej na výstupu hadici z čerpadla nasad hadičku a petlahev a otoč klíčkem bud teče nebo ne

pokud ne napojit čerpadlo na přímo pokud neběží nebo běží a benzín skoro neteče -výměna čerpadla

pokud poběží a benzín teče proudem tak problém v elektrice -relé,pojistka,odešel mínusový výstup z řj motoru

Ohodnoceno: 0x
 
Od: palinok
Datum: 01.12.16 20:39

Ok dakujem

Este sa chcem spytat cerpadlo ma 4 piny na elektriku kam mam napojit kostru a kam plus?


doplněno 01.12.16 20:41:

a ako pises o tej kostre z rj.. nema cerpadlo spolocnu kostru? myslim nestaci tam kostra na priamo? musi tam ist kostra z rj motora, pokial by bola chyba tam? ved cerpadlo inak nepobezi pokial nebude mat ten plus co ide cez spinanie nie?

Datum: 01.12.16 23:17
avatar

samotný čerpadlo má společnou kostru myslim hnedej silnej drát

ten druhej silnej je plus 12 V od relé čerpadla

funguje takto - cívka relé čerpadla :

mínus pro cívku de s řj motoru

plus pro cívku je 12V po klíčku

pak sou silový kontakty relé na jednom je 12V

a druhej de přez pojistku k čerpadlu

ten konektor pod sedadlem 2 silný pro čerpadlo

2 slabý ty sou na plovák -měření hladiny benzínu v nádrži

takže já by sem přived plus přímo na pojistku čerpadla pokud se nerozběhne napojil bych to přímo na čerpadle

Ohodnoceno: 2x
 
Od: palinok
Datum: 03.12.16 19:52
Tak som zistil ze na cerpadlo nejde napatie.. plavak ide tam je okolo 5.5V ale na cerpalo nic..kostra by mala byt ok na kolko by mal mat plavak kostru spolocnu.. horsie ze nenameram 12V ani na poiste cerpadla ktora by mala byt na pozicii 28 samozrejme po zapati kluca.. ako to je zapojene? Nemozem najst schemu.. pokial ide zo spinacky na rele plus a potom na poistku tak rele zrejme bude fuc ale pokial ide prva poistka a potom rele tak neviem.. rele neni dobre pocuj ci vzopne jak ma alebo nie, ale cez vag akcny clen cvakalo pocutelne.. len je otazne ci dokonale vzopne kontakt s cerpadlom..kolko moze stat to rele?nasiel som ceny okolo 40eur len ked to nema byt tym tam to je dost vyhodit len tak peniaze zato.. Dabel to co si popisal vyssie je to tak urcite zapojene? Baterka spinacka rele poistka cerpadlo? Teraz myslim ten plus.. kostra je tiez spinana cez rele?
Datum: 04.12.16 12:47
avatar

pojistka je až za relátkem poznáš tak že když na ní přivedeš napětí z náký vedlejší pojistky tak se musí to čerpadlo rozbběhnout

to relé nemůže stát tolik je to obyčejný spínací relé a to seženeš dle výrovce do 1OOkč

kostra přez relé nejde a mělo by to bejt tak jak sem to popsal

občas sem řešil případy kdy odešel ten mínusovej výstup pro cívku relé čerpadla co de z řj motoru a dělal sem to tak že sem to čerpadlo napojil na přímo po klíčku -otočíš klíčkem a čerpadlo jede furt

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 04.12.16 15:33
Kamos mel to same a ko rele
Ohodnoceno: 2x
 
Od: palinok
Datum: 04.12.16 18:10

a ten minusovi vystup pre cievku myslis co? lebo som ta asi zle pochopil..myslis ako kostra co ide z rj motora na rele tak ta odisla? a tym padlom nespinalo rele?

tak ono to cerpadlo ide stale po otoceni kluca akurat, te ho musi vzopnut rele.. ja som tiez rozmyslal to dat na priamo cez spinacku len predsta je to v benzine to cerpadlo a tak radsej to chcem zachovat tak ako to je.. tak ked poistka je az za rele, tak potom to bude vadne rele.. zajtra zbehnem kupit..

Dakujem Pekne :)

Datum: 04.12.16 18:40
avatar

relé čerpadla se skládá z cívky relé a silových spínacích kontaktů

každý kontakt má číselné označení

86 cívka relé- plus 12V po klíčku

85 cívka relé-mínus a ten de z řj motoru -pokud tento mínusový výstup z rj odejde a lidi nechtěj schánět jinou řj motoru tak se ten kontakt jen prostě ukostří a relé čerpadla sepne jakmile se otočí klíčkem do kontrolek a čerpadlo jede furt

měl sem vetru b kde sem to takto měl přepojený cca 5 let než šlo auto z domu najel sem cca 90000km a nebyl jedinej problém

87 silový kontakt relé - plusový výstup k čerpadlu

3O silový kontakt relé -je na něm plus 12V akorát si ted nejsem jistej jestli sou stálý nebo klíčku

Ohodnoceno: 0x
 
Od: palinok
Datum: 06.12.16 18:10
Takze konecny zaver po merani a odskusavani relatok ktore boli dobre som zistil ze na c 167 rele paliv.cerpadla je zly kontakt po obruseni a streknutim kontoxu sa cerpardlo krasne rozbehlo.. niekde pisu ze ide o rele cislo 409..pokial tam toto nemate tak je to 167. Aj tak ho pre istotu vymenim.. tymtoxsa chcem podakovat kazdemu jednemu prispevku ktory ma naviedol ku chybe.. dakujem pekne vsetkym a tiez prajem Vesele vianoce vsetkym..

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.