Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

S-Max nahodí motor, chvíli běží a pak chcíp

Od: jehmick odpovědí: 2 změna:

Ahoj,

Ford S-Max 2.0 TDI s DPF

stává se to spíš v zimě, zase po nějaké době dneska ráno

kdyžs e s S-Maxem jezdí každej den tak startuje v pohodě

teď zase přes víkend stál a byly ty mrazy. Ráno naskočil, pár vteřinm běžel motor a pak chcíp a pak nešel ani náhodou nahodit.

Baterie dává aje i nová a snažím se jí přes zimu i dobíjet. Palivovej filtr mi minule když jsem to zmiňoval, měnili. Diagnostika nic nehlásí to koušeli i v serivisu před časem když jsem si na tohle stěžoval.

Zkooušel jsem i klíčkem vícekrát "žhavit". Motor se točí startérem ale prostě se nechytá.

Minule během dne asi jak se to zahřálo tak to zse začalo jít nastartovat, dnes nevím ale asi to tak bude taky.

Prosím pomozte mě nakopnout co by to mohlo být. Když to totiž dávám do servisu, vlastně už nemaji co řešit a málem se mi vysmějou jako v autorizáku Ford v Holešovicích že prej co teda chci.

Naftu beru u Hruhbýho což je společnost u Klíčan na severu co má svoje auta a leje jí do nich a prodává to tam taky, nečekám že by bylo nekvalitní palivo. Additivum jsem před časem nějaký dolejval. Naftu celkem rozumně doplňuju tak cca 14 dní to bude...jestli mus bejt zimní.. Auto jezdí vesměs kraťoučký trasy, což vím že neni dobrý kvůli DPF filtru, ale občas ho protáhnu. Ten DPF mi prý konttrolovali resp. asi si auto na něj nestěžuje.

Tak třeba mě někdo nakopnete správnym směrem co zkusit nebo jaký opatření další udělat.


doplněno 28.11.16 09:17:

Ještě k baterii: měnil jem nedávno, dělalo i se staou i s novou. Pravidelně jí dobíjím na nabíječce pro sichr kor teď v zimě aby nepřemrzla prázdná.

A evidentně fakt dost dává tj. startování se trápí ale snaží se. To co tam je v pytli že nenaskakuje motor.

Kdosi říká že "voda v palivu", vaskové kapičky v palivu co zamrznou. Jenže jak teď? Nádrž nikdy nevyjíždím do prázda ale spíš doplňuju když je tak v půlce. Nemam rád hladový voko. Odkdy se na pumpách objevuje zimní nafta? Mám za to že jsem bral tak max 3 týdny zpátky cca půl nádrže do plný.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mopet*
hodnocení

0x
Můj názor je ze ti padá nafta. Když jezdíš každý den tak to nestihne spadnout tak aby to už nenasalo, ale jak to necháš déle stát tak to spadne tak že to už čerpadlo nedává auto po nastartování vyvrka co má od čerpadla nahoru a zdechne. Budeš to mít někde špatně zatesnene, styrela hadička, nebo něco. Teď jak je chladno se materiál scvrknul a už to jede

 

jehmick
hodnocení

Tak když jsem to dal rozmrznout do garáže, po chvilce přemlouvání nastartuje v pohodě. Jezdí, motor má super zvuk. Jde i chcípat i startovat kdykoli znovu.

Fakt tam asi mrzne voda v přívodu paliva. nebo je jiný vysvětlení? Jako že by odcházelo čerpadlo. To by ale nenaskočil ten motor když k tomu přijdu a jede to těch pár vteřin.

Jak dostat vou z paliva. Prostě asi nechám nádrž vyjet a pak tam šoupnu jinou naftu a nějaký additivum. Líh?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]