Nejste přihlášen/a.
Ano geometrií se to srovná,ale musí to dělat někdo kdo to umí. Nejlíp zajet na laserovou geometrii buď do autorizáku,nebo k někomu kdo se přímo tím zabývá a má s tím zkušenosti. Třeba řídící tyčkou stačí pohnout o 30° a už je to úplně jinak,to se musí dělat naprosto přesně a nějaký jouda to lehce zvrtá,pak se ti sjíždí pneumatiky na stranu,máš různě volant na křivo nebo to někam táhne. Na seřízené geometrii přímo závisí chování auta,jak je stabilní v zatáčkách,jak se chová při kritickém brzdění atd.. je to jistý druh pasivní bezpečnosti,takže bych na tom nešetřil
Před tím je samozřejmě nutné zkontrolovat podvozek,pokud je tam někde vůle,musí se to opravit,na nápravě která má vůle je naprosto zbytečný seřizovat-prachy do luftu
Výměnou tyčky stabilizítoru se geometrie nerozhodí (neměnili táhlo řízení?). Neměl jsi to křivé už předtím a teď ses na to jen zaměřil a všimnul si toho? (i to se stává). Pokud tyčka a předtím byl volant rovně tak jedině aktivní mechanik co geometrii po výměně tyčky šteloval a rozhodil jí Reklamovat práci servisu. Pokud bude chtít otáčet volant na tisícihranu, tak vzít auto a utíkat co nejdál...
Ano, je to tak. O jeden zub lze volant natočit. To ale neřeší problém v dotazu. Hřebenové řízení má značku středu, pokud ne, musí obě strany stejné. Volant má také na náboji rysku středu oproti hřídeli. Jestli obě části sedí, pak je jen stranově posunutý kulák řízení. Airbag ve volantovém středu má sprirálový kabel k napojení airbagu. Pokud by se přesadil volan o větší úhel, mohla by se spirála v krajním rejdu utrhnout.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.