Nejste přihlášen/a.
Přeji dobrý den.
Zajímalo by mě, co si odborníci myslí o této přísadě do motoru:
Je to marketingový podvod, nebo to opravdu funguje?
Vyrobci motoru a maziv vynakladaji horentni sumy na dukladna dlouhodoba testovani svych vyrobku v nejruznejsich jizdnich a klimatickych podminkach, ale samozrejme, ze anonymni internetova stranka nabidne vyrobek mnohem kvalitnejsi a zlepsujici parametry motoru po vsech strankach a za kazde situace. Prece to musi byt pravda, kdyz to tam pisou.
no od doby, kdy jsem koupil 10 kusů magnetizérů archiv.aukro.cz/... už o palivo nemám zájem - místo úspory při správném poskládání za sebe mi to palivo při jízdě vyrábí a vrací do nádrže - pak ho ještě výhodně prodám dál..
U formana jsem používal na doporučení mechanika nějaký "humus" při každé druhé výměně oleje ,nakonec skončil na vrakáči s 300 tis. km a prorezlou károu ...motor táhl celu dobu nádherně
ale určitě to nebyla přísaha s inteligentníma molekulama...
Já do feldy žádný humus nepřidávám,motor má najeto 505 tisíc a jede jako za mlada. Nejvíc ti udělá včasná výměna oleje,kvalitní olej a filtr
Můj pick-up 1.3MPI na LPG má namotáno také přes 500tis. Přesně to nevím, protože před rokem se mi sekl kilometrovník.Ale odhadem cca 550tis.
Olej dávám co je po ruce. (většinou 5w40, ale byl tam už 5w30, 10w40, 15w40, 15w50, 0w30...) Měním ho, když už mám blbý pocit.A to je většinou mezi 20-30tis km. Filtr většinou obyčejný za 40Kč.
Olej nežere. Motor rachotí a jede stejně, jako když jsem ho před lety kupoval a na tachu bylo 90tis km.
V tomto případě je totiž konstrukce motoru natolik odolná, že nepotřebuje žádný hyper olej ani filtr. Zde je především důležité, aby tam nějaký byl.