Nejste přihlášen/a.
Nejsem autoelektrikář,ale pokud potom funguje normálně,tak podle mě bude problém v jeho nabuzení. Nevím jestli je tam buzení uděláno přes kontrolku,ale může mít třeba vysoký odpor přes zkorodovaný kontakt a alternátor se prostě nabudí až pozdě. Stejně tak může být problém v regulátoru,který dává malý budící proud
na alternátorech co sou buzený kontrolkou řeším následovně-vemu kus drátu a za chodu motoru ! odpojim drát pro kontrolku a na cca vteřinu propojim kusem drátu kontakt pro kontrolku na altíku s přívodním plusem co de do altíku
nedávno sem řešil staršího golfa,altík po repasu,kontrolka dobíjení funkční a na volnoběch z toho šlo sotva napětí baterie
tak sem to na vteřinu propojil a na volnoběch 14V a bylo po starostech
Je pravda že kontrolka dobíjení vůbec nesvítí, až se dostanu na dílnu schválně to buzení vyzkouším.
Děkuju za tipy.
Tak nesvítila od začátku co to auto mám, takže jaký to má vliv na nynější zvednutí potřebných otáček?
ta kontrolka je pro správnou funkci alternátoru důležitá
po otočení klíčku musí svítit pokud ne je třeba hledat chybu většinou spálená žárovička v přístrojový desce nebo je někde přerušen kabel od altíku ke kontrolce
provizorně když nebyl hned nebyl čas na opravu sem to už párkrát řešil tak že sem přímo k altíku namontil patici s 5W žárovičkou a napojil jeden vývod od žárovky k altíku a druhej na napětí po klíčku
zdravím..takže závadu už znáte -prostě ta kontrolka po zapnutí klíčku musí svítit a po nastartování zhasnout..divím se že jste nekontaktoval opětovně tu specializovanou firmu co Vám ten alternátor kontrolovala..určitě by se Vás zeptali na pár věcí a ta kontrolka by byla určitě první věc-ale samozřejmě nemůžu vědět podrobnosti okolo...no a že Vám to nějak dobíjí i bez té kontrolky..jelikož do toho dělám tak jsem se za těch asi 30-40 let setkal že se vyjímečně i bez kontrolky alternátor při velkém zvýšení otáček nabudil, sám a začal dobíjet ale prostě takové dobíjení je o ničem-ta kontrolka u toho typu alternátoru musí být funkční právě kvůli tomu buzení a taky proto aby jste viděl během provozu zda je vše OK--ještě bych doplnil abyste zkontroloval ukostření motoru to taky může dělat neplechu-- ukostřovací kabel ..upevnění,čistota spoje,dotažení.popřípadě se podívat dole na motor na uzemňovací pasku přes silenblok...ono se všecko svépomocí nedá opravovat pokud tomu člověk moc nerozumí a toho ztraceného času okolo..pěkný den
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.