Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jawa 555 problém s štouchátkem

Od: jirkaleaguecz* odpovědí: 7 změna:

Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat. jak to zastrčit do té díry? nevím jak to udělat :( pokaždě když to udělám a zašroubuji a nastartuji, a nic nedělám tak motorka jede, jako kdybych dal plyn na max :( nevíte jak to tam dát a naštelovat?


Jawa 555 problém s štouchátkem
Jawa 555 problém s štouchátkem #2
Jawa 555 problém s štouchátkem #3

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar totak
Na straně je zářez a v těle karburátoru krátký trn. Když tam šoupě strčíš jinak pero ho nezatlačí dolů a jehla nezavírá. Druhá možnost je že pero nepřitlačuje závlačku jehly a ta nesedí úplně v těle šoupátka. Je trochu nadzvednutá a tím pádem opět nezavírá.

 

fran56ris*
hodnocení

1x

Co kdyby jsi to někomu raději svěřil.To totiž není šťouchátko ale šoupátko,už z této neznalosti(zásadní) bych se do toho nemontoval.

 

hodnocení

0x

drážku na šoupátku proti šroubku v šachtě, s jehlou si pomáhám sundáním vzduchového filtru

 

mkat*
hodnocení

0x

Na ihle hore by mali byť drážky.Vyberte segerku a preložte ju tak aby ihla bola čo naj dlhšia.Čiže zaisťovaciu podložku na samí vrch ihly.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Jehla měla na dvacítce ,je velmi pravděpodobně to bude stejné i na jednoskoku či pařezu, tři drážky jedna nejnižší či nejvyšší? nwn byla zajížděcí a prostřední pak na provoz po zajetí!

 

mzxy*
hodnocení

0x

před zasunutím šoupátka zkontroluj lanko, zda je konec lanka / naletovaný váleček/ řádně uložen v šoupátku, pak se to šteluje tím "napínacím" šroubkem, který je ve víku šoupátka /je zajištěn matičkou/...

 

koutnyjan*
hodnocení

0x

Dobrý den,

po vložení šoupátka otáčejte plynem a šoupátko musí chodit se znatelným odporem. Nesmí jít úplně volně - to by znamenalo, že drhne v karburátoru. Pokud je plyn zaseklý, podívejte se i na stav lanka a otočné rukojeti plynu.

Poslední, avšak ne neobvyklou závadou, která se projevuje vysokými otáčkami je přisávání vzduchu - obvykle se tak děje při netěsnosti příruby karburátoru, nebo pod zapalováním. Zkuste vyměnit gufero.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]