Jawa 555 problém s štouchátkem

Od: Datum: 05.11.16 13:00 odpovědí: 7 změna: 07.11.16 08:58

Dobrý den, chtěl bych se vás zeptat. jak to zastrčit do té díry? nevím jak to udělat :( pokaždě když to udělám a zašroubuji a nastartuji, a nic nedělám tak motorka jede, jako kdybych dal plyn na max :( nevíte jak to tam dát a naštelovat?



Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.11.16 13:28
avatar
Na straně je zářez a v těle karburátoru krátký trn. Když tam šoupě strčíš jinak pero ho nezatlačí dolů a jehla nezavírá. Druhá možnost je že pero nepřitlačuje závlačku jehly a ta nesedí úplně v těle šoupátka. Je trochu nadzvednutá a tím pádem opět nezavírá.
Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.11.16 17:11
avatar

Co kdyby jsi to někomu raději svěřil.To totiž není šťouchátko ale šoupátko,už z této neznalosti(zásadní) bych se do toho nemontoval.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 05.11.16 19:14

drážku na šoupátku proti šroubku v šachtě, s jehlou si pomáhám sundáním vzduchového filtru

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mkat®
Datum: 06.11.16 10:59
avatar

Na ihle hore by mali byť drážky.Vyberte segerku a preložte ju tak aby ihla bola čo naj dlhšia.Čiže zaisťovaciu podložku na samí vrch ihly.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 06.11.16 14:20
avatar

Jehla měla na dvacítce ,je velmi pravděpodobně to bude stejné i na jednoskoku či pařezu, tři drážky jedna nejnižší či nejvyšší? nwn byla zajížděcí a prostřední pak na provoz po zajetí!

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 06.11.16 22:19

před zasunutím šoupátka zkontroluj lanko, zda je konec lanka / naletovaný váleček/ řádně uložen v šoupátku, pak se to šteluje tím "napínacím" šroubkem, který je ve víku šoupátka /je zajištěn matičkou/...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.11.16 08:58

Dobrý den,

po vložení šoupátka otáčejte plynem a šoupátko musí chodit se znatelným odporem. Nesmí jít úplně volně - to by znamenalo, že drhne v karburátoru. Pokud je plyn zaseklý, podívejte se i na stav lanka a otočné rukojeti plynu.

Poslední, avšak ne neobvyklou závadou, která se projevuje vysokými otáčkami je přisávání vzduchu - obvykle se tak děje při netěsnosti příruby karburátoru, nebo pod zapalováním. Zkuste vyměnit gufero.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.