Nejste přihlášen/a.
Mám velkou prozbu, odešlo mi servo válec prosakuje přes manžetu olej a taky je už po letech cítit vůle v řízení. Proto jsem se rozhod že servo vyměním třeba za použité řízení. Jak mám poznat na použitém (vyndaném) řízení, že má vůlí a že lehce prosakuje. Děkuji za všechny rady.
No ta vůle asi nebude přímo v řízení (hřebenu) to na octavkách drží,většinou to je na sloupku nebo tyčkách řízení.Horší to bude s tím průsakem to se zjistí až po montáži čerpadla.Takže buď investovat cca 5000 a mět jistotu nebo ten vrakáč
Právě že je to v hřebenu podepsalo se na tom několik předchozích majitelů. Teče hodně když dám kola do pravého rejdu začne přes manžetu téct olej a nádobka je prázdná. Jezdit s tím nemohu, bojím se, že zadřu servo čerpadlo. Jen tak mimochodem kde se dá sehnat nové servo za 5tis nejlevnější jsem našel za 6500 Německo.
Vrakoviště je u takto náročnějších dílů dost problematické. Můžeš narazit na dobré ale taky nemusíš a budeš na stejným. Ve vymontovaným stavu to nijak nepoznáš,můžou to mít umytý a čekat na nějakýho vola co si to koupí. Stejně tak jako vůli ve vymontovaným stavu poznáš dost obtížně. Šlo by to jedině,kdyby jsi měl na vrakovišti známýho o kterým víš že tě fakt nepodtrhne,nebo si to vyzkoušet ještě namontovaný v autě s tím že ti to vyndaj nebo si to vyndáš sám.
Pokud nové tak jedině originál,je to sice pálka,ale máš jistotu že s tím nebudou problémy. Nějaké ty no name šunky za pár korun co montují v číně cvičený opice u pásu,tím by jsi klidně mohl spadnout z bláta do louže
Mám známého na vrakovišti ale moc se mi nechce to servo tam dát a pak zjistit že teče a znovu to sundávat. Už jsem něco podobného zažil s turbemL Může být Borsehung 4 roky záruka: cc-autodily.cz/... nebo TRW? Oba jsou originály který z těch dvou vybrat?
Pokud se oba dva montovaly v prvovýrobě tak můžeš vzít jaký libo. Hlavně si zjisti,jestli se třeba mezi sebou neliší,některé díly se u aut liší třeba i blbým rokem výroby nebo obsahem motoru
Originál se montoval TRW ale na internetu je bran Borsehung také jako originál oba jsou Německá výroba. Jedna prodejna říká to druhá zase něco jiného a pak jsi vyber.
To je u všech aut,často narazím že třeba prvovýrobní díly dodávalo více výrobců. Namátkou třeba jedna firma přestala z nějakého důvodu dodávat,tak brali od jiné. Pokud je to německá výroba tak bych se toho nebál. Ono i když bereš druhovýrobní díly,tak rozdíl mezi těmi renomovanými značkami je zanetbatelný,nebo vůbec žádný. Problém je kupovat nějaký ty čínský náhražky. Elektronika ještě jakštakš,ale něco mechanickýho to je konec. Zákazník si nedal vymluvit čínský brzdový destičky a kotouče,do 10tis km bylo po nich-což je na brzdy výdrž zoufalá
Vůli poznáte při pohybu hřídele pastorku lehce doleva a doprava, jestli teče zase po odstranění manžet. Pokud jsou manžety ještě špinavé a bez známek demontáže, budou zřejmě bez zásahu. Pokud byly manžety sundány, prodejce mohl maskovat únik kapaliny.
Děkuji za pomoc, nakonec jsem koupil to Německé servo za 6500Kč + 4roky záruka. Teď ještě jak nasadit, přemýšlím jak na to. Má někdo postup bez toho aby se sundávala nápravnice?
Už si přesně nepamatuju jak to má octavia,ale mělo by to jít bez demontáže nápravnice. Kde to děláš? jestli někde na dvorku na heveru tak to musí být porod jak prase.
Ja mam dobrou skusenost s repasautodielov.sk/... Po oprave je jak nove, se zarukou na dva roky a nemusim se bat ze skoncim v pangejtu nebo na stome.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.