Ahoj. Cely rok jezdim se svym tdi a starty jsou ok. Dnes jsem prisel po 5 dnech k autu a chytlo az na druhy pokus. Davam to za vinu slabsi baterii kterou jsem jiz dobil a mela by byt ok. Ale znamy me rekl ze by to mohlo byt zhavicima svickama. Motor znel normalne a normalne i jel. Jak se vydedukovat ze bude nejaky zhavic spatny aniz bych musel ted hned do servisu? Rano bylo 0 st. A baterka je nezmeho puvodu. Auto je z dovozu.
Já je zkoušel tak že jsem odpojil přívodní + pól na všech a kusem drátu z plusu baterie postupně přikládal na žhavky (bylo to na staré ibize 1,7D) dvě při propojení nejiskřili-byly KO. druhá zkouška -po vymontění zapojení každé na baterii (jak + tak i na -) -pokud byly dobré během chvíle "svítila" celá špička horší-jen polovina a ty co v prvním případě nejiskřily-ty se nerozžhavily ani trochu.
Toto bylo jen orientační "měření",nicméně úspěšné.
Sundejte je ze žebříku a proti kostře změřte odpor každého zvlášť. Nezáleží na hodnotě ale jestli je u všech stejný.
xxxyy
To jsem se také dočetl, ale nemá potřebné vybavení
rv*
Tak si za stovku kup multimetr. Hodí se na všechno možné. Jinak můžeš laborovat se žárovkou na 12V a kusem drátu od + baterie na žárovku a z žárovky na svíčku, jestli zasvítí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.