Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
někde jsem četl,že na motorech 1,2 HTP po r.2010 už vychytali zásadní chyby a je to už docela slušný motor.
Dá se to koupit? Má někdo takový model? Děkuji za názor.
Už to tu bylo řešeno 100x - vůbec nejsem odpůrce škodovek, naopak. Jenže prostě tenhle motor podělali od samého gruntu, on asi není úplně ideální nápad, ufiknout jeden válec ze čtyřválce - což přináší mj podobné technické libůstky, jako že je nutno doinstalovat vyvažovací hřídel, aby to vůbec nevyskákalo z auta ven. Docela výstižné počtení s fakty je zde :
Ano jsou lepší,už to není taková tragédie jako ty první,ale stejně k motoru to má ještě daleko a na čtyřválec to nikdy mít nebude. Pokud chceš jezdi více,doporučoval bych sehnat čtvřválec
Zase ovšem v rámci objektivity,dnes jsou díky ekonormám ještě horší motory než starý HTP,třeba líp jedou protože jsou nadopovaný turbem,ale se životností jsou na tom často ještě hůř
Nevím,ale už je toto je divné - 4-taktní motor a 3 válce? Vám to zní dobře? Mně teda ne něco mi tam furt chybí! Ten jeden hrnek! Kdysi se tvrdilo že nelepší motory byli od BMW- řadové šestiválce a ještě lepší jejich (a nejen jejich ) V8 (vidlicové 8válce ) které byly perfektně vyvážené a například i V8 v T603-nebýt hlasového projevu-ani byste nepoznal že motor běží .Za to "Haťapka? když vidím nějaké startovat-to auto se třepe jako zmoklý pes když otřepává vodu ze srsti!
Tak je to divný, to je beze sporu, taky mám radši vícehrnky. Ale i tříválec může být držák - v práci jsme měli ještěrku Balkancar a tříválcem Perkins někdy z roku 1976 a ten motor je prakticky jediná věc, která je stále původní a stále velmi dobře funkční. Pravda Euro6 to asi neplní ale pro mě je tak nějak podstatnější to, že to funguje bez potíží. Jenže když dva dělají totéž, nedopadne to vždy stejně, že ...
Spíš tomu vychytali nejhorší průšvihy, ale "docela slušný motor" se tomu opravdu říkat nedá... Tříválec obeně má problém s vyvážením, ale to není hlavní nedostatek u HTP...
Jsou i slušné tříválce, např. Ecoboost od Forda.
Zdravím a děkuji za názory.Nevím proč takové motory potom vyrábí,to v tom vývoji nikdo nepřemýšlí?A co má tedy
obyčejný člověk koupit.1,4 těch je málo,jen samé 1,2 nebo Oct. z Némecka několikrát stočené.A když slyšíte názory
ford ne,francouz,ital ne,korejci hnijí.Kolega koupil velmi pěkného golfa od důchodce a za měsíc prohlásil,že větší
mrchu v životě neměl. To je pak na depku.
Hezký den a raději jdu do práce.
To nesmíš brát tak doslova,koupíš i dobrého francouze nebo itala. Pokud fabii,tak opravdu jedině 1,4,nebo tuším že jsou ještě 1,6. Proč takové motory vyrábí je zcela jednoduché,žiješ v chorém spolku se jménem EU. Kde ekologie zastínila mozky snad všem. Neříkám že musí auto hulit jak prokoplý kamna,ale to co se děje dneska to už je vážně diagnóza. Motory aby plnili přísné emisní limity už nemůžou být jako dříve,materiály,metalurgie a podobné obory sice třeba od doby škody 1000MB pokročili,ale tempu jakým se chrlí nové ekonormy zkrátka nestačí. Proto máš nové motory ošizené tříhrnky dopované turbem,s takovým výkonem jako měli dřív se stejným objemem závodní motory. Nemůžeš se tomu motoru divit,když je tolik ošizený a tolik převýkonovaný,jak dlouho to může vydržet? K tomu ještě dají long life interval na olej 30 tis km
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.