Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

1,2HTP úpravy motoru

Od: bob111* odpovědí: 14 změna:

Dobrý den,

někde jsem četl,že na motorech 1,2 HTP po r.2010 už vychytali zásadní chyby a je to už docela slušný motor.

Dá se to koupit? Má někdo takový model? Děkuji za názor.

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar ernie

Jak se dají vychytat chyby na něčem, co je chybou samo o sobě? :)

 

luig
hodnocení

0x

HTP Honem To Prodej HTP Houby To Pojede HTP Honím Tři Písty asi tak o tomto motoru :-D.

 

hodnocení

0x
avatar promon

Už to tu bylo řešeno 100x - vůbec nejsem odpůrce škodovek, naopak. Jenže prostě tenhle motor podělali od samého gruntu, on asi není úplně ideální nápad, ufiknout jeden válec ze čtyřválce - což přináší mj podobné technické libůstky, jako že je nutno doinstalovat vyvažovací hřídel, aby to vůbec nevyskákalo z auta ven. Docela výstižné počtení s fakty je zde :

cimbu.cz/...

 

fik
hodnocení

0x

Ano jsou lepší,už to není taková tragédie jako ty první,ale stejně k motoru to má ještě daleko a na čtyřválec to nikdy mít nebude. Pokud chceš jezdi více,doporučoval bych sehnat čtvřválec

Zase ovšem v rámci objektivity,dnes jsou díky ekonormám ještě horší motory než starý HTP,třeba líp jedou protože jsou nadopovaný turbem,ale se životností jsou na tom často ještě hůř

Hlavne prvni motory tsi s retezovym rozvodem to je hromada problemu. Nove motory klidne po 30t km. Opakovane meneni rozvodu z duvodu natahovani retezu (by me zajimalo zda v dnesni dobe neumi nikdo udelat kvalitni retez z dobreho materialu. Neb problem byl i v opravnych zesilenych rozvodech.
Dalsi problem byl tez fajny a to, ze benzin sel do oleje.
Pak je napadlo tam dat remenovy rozvod a bylo vyreseno. Proste VW a jejich nove motory jsou katastrofa. Vse se vychyta az casem a chudaci majitele...

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Od roku 2007 maji detske nemoci jiz vychytane. Nejlepsi je verze 51kw je to dvanactiventil ktery vznikl zlepsenim 47kw (ono obecne 47kw byl odolnejsi nez verze 40kw)
Doporucuji auto vyzkouset, nejlepe zmerit tlaky ve valcich a menit casto olej, klidne po 8-10t km. Neb ten motor ma hydraulicky napinak retezu a po startu trva nez se natlakuje a se spatnym olejem hrozi preskoceni rozvodu o zub. To same, kdyz stojite z kopce dolu a mate zarazenou jen rychlost a ne rucku. Tak retez casem se vytaha napinak ve vypnutem auto nenapina jak ma a tez hrozi preskoceni rozvodu o zub.
Znam firemni htpcka, ktere maji najeto pres 300t km a jezdi dal...

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Nevím,ale už je toto je divné - 4-taktní motor a 3 válce? Vám to zní dobře? Mně teda ne něco mi tam furt chybí! Ten jeden hrnek! Kdysi se tvrdilo že nelepší motory byli od BMW- řadové šestiválce a ještě lepší jejich (a nejen jejich ) V8 (vidlicové 8válce ) které byly perfektně vyvážené a například i V8 v T603-nebýt hlasového projevu-ani byste nepoznal že motor běží .Za to "Haťapka? když vidím nějaké startovat-to auto se třepe jako zmoklý pes když otřepává vodu ze srsti!

Tak je to divný, to je beze sporu, taky mám radši vícehrnky. Ale i tříválec může být držák - v práci jsme měli ještěrku Balkancar a tříválcem Perkins někdy z roku 1976 a ten motor je prakticky jediná věc, která je stále původní a stále velmi dobře funkční. Pravda Euro6 to asi neplní ale pro mě je tak nějak podstatnější to, že to funguje bez potíží. Jenže když dva dělají totéž, nedopadne to vždy stejně, že ...


Nyni 3valce jiz jsou rozsirene.
Ma je bmw, Hyundai, konern, Ford i francouzi :)
Trepat se bude to je marne, je tezsi je dobre vyvazit.

 

asd1
hodnocení

0x

Spíš tomu vychytali nejhorší průšvihy, ale "docela slušný motor" se tomu opravdu říkat nedá... Tříválec obeně má problém s vyvážením, ale to není hlavní nedostatek u HTP...

Jsou i slušné tříválce, např. Ecoboost od Forda.

xyz*

Nebo v Triumphu :)

bob111*
hodnocení

Zdravím a děkuji za názory.Nevím proč takové motory potom vyrábí,to v tom vývoji nikdo nepřemýšlí?A co má tedy

obyčejný člověk koupit.1,4 těch je málo,jen samé 1,2 nebo Oct. z Némecka několikrát stočené.A když slyšíte názory

ford ne,francouz,ital ne,korejci hnijí.Kolega koupil velmi pěkného golfa od důchodce a za měsíc prohlásil,že větší

mrchu v životě neměl. To je pak na depku.

Hezký den a raději jdu do práce.

fik

To nesmíš brát tak doslova,koupíš i dobrého francouze nebo itala. Pokud fabii,tak opravdu jedině 1,4,nebo tuším že jsou ještě 1,6. Proč takové motory vyrábí je zcela jednoduché,žiješ v chorém spolku se jménem EU. Kde ekologie zastínila mozky snad všem. Neříkám že musí auto hulit jak prokoplý kamna,ale to co se děje dneska to už je vážně diagnóza. Motory aby plnili přísné emisní limity už nemůžou být jako dříve,materiály,metalurgie a podobné obory sice třeba od doby škody 1000MB pokročili,ale tempu jakým se chrlí nové ekonormy zkrátka nestačí. Proto máš nové motory ošizené tříhrnky dopované turbem,s takovým výkonem jako měli dřív se stejným objemem závodní motory. Nemůžeš se tomu motoru divit,když je tolik ošizený a tolik převýkonovaný,jak dlouho to může vydržet? K tomu ještě dají long life interval na olej 30 tis km*zed*

Bohuzel, nejlepsi je koupit nove auto se slusnou atmosferou v benzinu. Kazda ojetina skryva prekvapeni.
doplněno 31.10.16 18:47: Fik : souhlas se vsim. Nejlepsi pak je zajet v zime na vesnici a pres mraky hnusu co se vali z kotle nic nevidite a jeste se priotravite. Podniky to same. Vsude hnus.
Hlavne, ze se resi ekologie aut...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]