Nejste přihlášen/a.
Obrátil bych se na obecní úřad, sociální podporu, aby mi "půjčili " zdarma právníka, který Vás zastoupí v těžkém jednání. Jelikož firma proti vám má rovněž právníky, domnívám se, že s Vámi nebude jednat v rukavičkách. Nebude chtít autíčko vyměnit.
Není to jako reklamovat boty za 1 000Kč.
Já bych šel za právníkem
záleží také na tom, kdy jste poprvé auto reklamovali, 4x opravovaná převodovka měla být dle mého názoru dávno vyměněna, nevím co na ní lze po sobě opravovat, asi tam mechanik pokaždé dosypal trochu bukových pilin...do oleje...Prodejce Vám může auto vyměnit za jiné i po 6-měsíční lhůtě, pokud je koupeno jako nové u značkového prodejce, můžete se se žádostí o pomoc obráti i na akreditvaného zástupce značky Hyundai, myslím že společnost by Vám mohla v rámci dobrého jména značky vyjít vstříc a uznat, že opakovaně reklamované auto je zmetek...ale to je jen možnost...Akreditovaný zástupce sídlí v Praze na adrese Auto-Hyundai motor CZ s.r.o., Bucharova 1186/16, telefon 251 025 331, fax -251 626 965 , odpovědná osoba pan Horák, mailová adresa jedlicka@hyundai.ap-group.cz.
Zkuste všechny možnosti, včetně doporučovaného prívníka, pokud to nepůjde po dobrém...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.