Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak reklamovat auto?

Od: auto* odpovědí: 3 změna:
Dobrý den,
prosíme o radu. V březnu jsme koupili nové auto Hyundai i20, čili uplynula půlroční lhůta, kdy je možno auto vrátit. Nutno podotknout, že jsme auto kupovali pro dítě s průkazem ZTP/P a je pro nás z vesnice často jediným možným dopravním prostředkem. S tím autem máme bohužel jen samé problémy. Už jsme uplatňovali celkem 6 reklamaci, z toho po čtvrté reklamujeme tentýž problém s převodovkou? Nejsme odborníci, zkrátka u řazení 2 to vydává zvuk "jako přes zuby", problém se stupňuje, je to čím dál tím horší. Nedá se jezdit. Vždycky se to nějak opraví, ale pak to dělá znovu. Všechen svůj volný čas trávíme prakticky v servisu, jsme neustále bez auta, neboť reklamační lhůta je bohužel 30 dnů.
Rozhodli jsme se, že bychom auto chtěli vyměnit za nové, když už jsme ho 6x museli reklamovat. Poraďte, zda na to máme nárok a co pro to máme udělat.
Děkujeme

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar spider

Přečtěte si odpověď z tohoto linku:

spotrebitele.info/...

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Obrátil bych se na obecní úřad, sociální podporu, aby mi "půjčili " zdarma právníka, který Vás zastoupí v těžkém jednání. Jelikož firma proti vám má rovněž právníky, domnívám se, že s Vámi nebude jednat v rukavičkách. Nebude chtít autíčko vyměnit.

Není to jako reklamovat boty za 1 000Kč.

Já bych šel za právníkem

 

nespokojenyurednik
hodnocení

0x

záleží také na tom, kdy jste poprvé auto reklamovali, 4x opravovaná převodovka měla být dle mého názoru dávno vyměněna, nevím co na ní lze po sobě opravovat, asi tam mechanik pokaždé dosypal trochu bukových pilin...do oleje...Prodejce Vám může auto vyměnit za jiné i po 6-měsíční lhůtě, pokud je koupeno jako nové u značkového prodejce, můžete se se žádostí o pomoc obráti i na akreditvaného zástupce značky Hyundai, myslím že společnost by Vám mohla v rámci dobrého jména značky vyjít vstříc a uznat, že opakovaně reklamované auto je zmetek...ale to je jen možnost...Akreditovaný zástupce sídlí v Praze na adrese Auto-Hyundai motor CZ s.r.o., Bucharova 1186/16, telefon 251 025 331, fax -251 626 965 , odpovědná osoba pan Horák, mailová adresa jedlicka@hyundai.ap-group.cz.

Zkuste všechny možnosti, včetně doporučovaného prívníka, pokud to nepůjde po dobrém...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]