Skoda Octavie 2 2.0l TDi

Od: Datum: 21.10.16 12:58 odpovědí: 9 změna: 21.10.16 18:42
Dobry den mam problem s mojim autem skoda octavie II 2.0l TDi a mel jsem to v obycejnem servise a rekli mi ze he to vsechno v pohode ze se to vyresi koncentratem super diesel aditiv protoze auto mi cuka pri zahratem motoru v intervalech parkrat se mi rozsvitilo aj kontrolka zhavice ale to bylo jen 2x ..uz nevim co stiim v servisu mi rekli ze mi tu palivovou soustavu vycisti ten aditiv ...mam strach stim jezdit ...muze te mi prosiim poradit :))
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mzxy
Datum: 21.10.16 13:05

nevím co tankujete, doporučuji naftu od eurooil a VIF SUPER DIESEL zimní - minimálně 4 víčka na nádrž. klidně tam dejte napoprvé 10 víček, jiak k rychlému čištění palivové soustavy se pužívají jiné přípravky. VIF funguje tak že při dlouhodobém používání vyčistí vše, např.- ventily, po 30 tis km jsou bez usazenin jako nové

závada může být kdekoliv v palivové soustavě, případně i v DPF filtru, ale když je podl odborníků vše ok tak jezděte

pokud nebvěříte jeďte do ne obyčejného serv isu

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejsuchanek
Datum: 21.10.16 13:18
Tankuji taky na eurooil ...je tam vymeneny palivovy filtr ...takze chapu kdyz to tam budu let ten pripravek aditiv diesel tak by to melo casem prestat?
Datum: 21.10.16 13:18
avatar
Jo ty tyto eko diesly chcou poradny diesel a ne zadne hnusy. Ten motor na to trpi.
Jinak chce to napichnout na pc a zjistit jake chyby vyskocily.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejsuchanek
Datum: 21.10.16 13:20
Na diagnostice to bohuzel nic nehlasi to je ten problem ...
Od: asd1
Datum: 21.10.16 13:23

Načíst diagnostikou chyby/ live data a pak se dá hledat čím to je. VIF čistí, ale jestli myslíš že v něm jsou permoníčci s nářadím a cestou opravujou tak to fakt ne ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ondrejsuchanek
Datum: 21.10.16 13:31
Tak co bych mel v prvni rade udelat ...protoze uz neviiim stve me to a nebavi me furt jezdit s jednoho servisu do druheho...tak jako s moji hlavy to neni stym aditivem v servisu radija ze to tam nalet a ze to casem ustane ...
doplněno 21.10.16 13:38: Lidi kdyby diagnostika ukazovala co tomu je tak nepisu na forum aby mi nekdo poradil ..to auto stalo dost penez a stve me ze je tam chyba ktera nejde pres pc najit ...
Od: asd1
Datum: 21.10.16 13:41

VIF - tím nic nepokazíš, klidně to tam nalej. Jestli to vyřeší škubání se uvidí.

Bez diagnostiky je to věštění z koule. Pokud to nedáš do servisu kde s diag. umí pracovat, tak musíš koupit svojí diagnostiku + program k ní a zkoumat to sám... Je třeba znát správné hodnoty pro live data a příp. seznam chyb + umět odvodit co kterou chybu může způsobit.

Nebo to můžeš opravovat metodou pokus - omyl = naslepo měnit vstřiky, turbo, čerpadlo, čidla atd.


doplněno 21.10.16 13:42:

Potřebuješ live data v okamžiku cuknutí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.10.16 18:11

může být někde v háji kabelový svazek bud v hlavě nebo kolem startéru.. ale chce to pracovat s diagnostikou... pokud ti vynechává některý vstřik tak to pujde poznat.. pokud se ti při tom škubani rozsvěcí žhavení tak je chyba v elektrickém obvodu.. to nema se žhavičkama nic společného.. kdyby mělo tak máš uloženou chybu stalou, ale žhavičky jsou hlídané až od nějakého roku vyroby...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.10.16 18:42
avatar

No já bych asi žačal tím, že napíšu o jaký typ (kod) motoru se jedná.

2 octavia měla 6 druhu 2.0 TDI a lišili se dost podstatně.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.