Nejste přihlášen/a.
nevím co tankujete, doporučuji naftu od eurooil a VIF SUPER DIESEL zimní - minimálně 4 víčka na nádrž. klidně tam dejte napoprvé 10 víček, jiak k rychlému čištění palivové soustavy se pužívají jiné přípravky. VIF funguje tak že při dlouhodobém používání vyčistí vše, např.- ventily, po 30 tis km jsou bez usazenin jako nové
závada může být kdekoliv v palivové soustavě, případně i v DPF filtru, ale když je podl odborníků vše ok tak jezděte
pokud nebvěříte jeďte do ne obyčejného serv isu
Načíst diagnostikou chyby/ live data a pak se dá hledat čím to je. VIF čistí, ale jestli myslíš že v něm jsou permoníčci s nářadím a cestou opravujou tak to fakt ne
VIF - tím nic nepokazíš, klidně to tam nalej. Jestli to vyřeší škubání se uvidí.
Bez diagnostiky je to věštění z koule. Pokud to nedáš do servisu kde s diag. umí pracovat, tak musíš koupit svojí diagnostiku + program k ní a zkoumat to sám... Je třeba znát správné hodnoty pro live data a příp. seznam chyb + umět odvodit co kterou chybu může způsobit.
Nebo to můžeš opravovat metodou pokus - omyl = naslepo měnit vstřiky, turbo, čerpadlo, čidla atd.
Potřebuješ live data v okamžiku cuknutí.
může být někde v háji kabelový svazek bud v hlavě nebo kolem startéru.. ale chce to pracovat s diagnostikou... pokud ti vynechává některý vstřik tak to pujde poznat.. pokud se ti při tom škubani rozsvěcí žhavení tak je chyba v elektrickém obvodu.. to nema se žhavičkama nic společného.. kdyby mělo tak máš uloženou chybu stalou, ale žhavičky jsou hlídané až od nějakého roku vyroby...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.