Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Skoda Octavie 2 2.0l TDi

Od: ondrejsuchanek odpovědí: 9 změna:
Dobry den mam problem s mojim autem skoda octavie II 2.0l TDi a mel jsem to v obycejnem servise a rekli mi ze he to vsechno v pohode ze se to vyresi koncentratem super diesel aditiv protoze auto mi cuka pri zahratem motoru v intervalech parkrat se mi rozsvitilo aj kontrolka zhavice ale to bylo jen 2x ..uz nevim co stiim v servisu mi rekli ze mi tu palivovou soustavu vycisti ten aditiv ...mam strach stim jezdit ...muze te mi prosiim poradit :))

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mzxy*
hodnocení

0x

nevím co tankujete, doporučuji naftu od eurooil a VIF SUPER DIESEL zimní - minimálně 4 víčka na nádrž. klidně tam dejte napoprvé 10 víček, jiak k rychlému čištění palivové soustavy se pužívají jiné přípravky. VIF funguje tak že při dlouhodobém používání vyčistí vše, např.- ventily, po 30 tis km jsou bez usazenin jako nové

závada může být kdekoliv v palivové soustavě, případně i v DPF filtru, ale když je podl odborníků vše ok tak jezděte

pokud nebvěříte jeďte do ne obyčejného serv isu

ondrejsuchanek
hodnocení

Tankuji taky na eurooil ...je tam vymeneny palivovy filtr ...takze chapu kdyz to tam budu let ten pripravek aditiv diesel tak by to melo casem prestat?

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Jo ty tyto eko diesly chcou poradny diesel a ne zadne hnusy. Ten motor na to trpi.
Jinak chce to napichnout na pc a zjistit jake chyby vyskocily.
ondrejsuchanek
hodnocení

Na diagnostice to bohuzel nic nehlasi to je ten problem ...

 

asd1
hodnocení

0x

Načíst diagnostikou chyby/ live data a pak se dá hledat čím to je. VIF čistí, ale jestli myslíš že v něm jsou permoníčci s nářadím a cestou opravujou tak to fakt ne ;)

ondrejsuchanek
hodnocení

Tak co bych mel v prvni rade udelat ...protoze uz neviiim stve me to a nebavi me furt jezdit s jednoho servisu do druheho...tak jako s moji hlavy to neni stym aditivem v servisu radija ze to tam nalet a ze to casem ustane ...
doplněno 21.10.16 13:38: Lidi kdyby diagnostika ukazovala co tomu je tak nepisu na forum aby mi nekdo poradil ..to auto stalo dost penez a stve me ze je tam chyba ktera nejde pres pc najit ...
asd1

VIF - tím nic nepokazíš, klidně to tam nalej. Jestli to vyřeší škubání se uvidí.

Bez diagnostiky je to věštění z koule. Pokud to nedáš do servisu kde s diag. umí pracovat, tak musíš koupit svojí diagnostiku + program k ní a zkoumat to sám... Je třeba znát správné hodnoty pro live data a příp. seznam chyb + umět odvodit co kterou chybu může způsobit.

Nebo to můžeš opravovat metodou pokus - omyl = naslepo měnit vstřiky, turbo, čerpadlo, čidla atd.


doplněno 21.10.16 13:42:

Potřebuješ live data v okamžiku cuknutí.

 

hodnocení

0x

může být někde v háji kabelový svazek bud v hlavě nebo kolem startéru.. ale chce to pracovat s diagnostikou... pokud ti vynechává některý vstřik tak to pujde poznat.. pokud se ti při tom škubani rozsvěcí žhavení tak je chyba v elektrickém obvodu.. to nema se žhavičkama nic společného.. kdyby mělo tak máš uloženou chybu stalou, ale žhavičky jsou hlídané až od nějakého roku vyroby...

 

hodnocení

0x
avatar michalbc

No já bych asi žačal tím, že napíšu o jaký typ (kod) motoru se jedná.

2 octavia měla 6 druhu 2.0 TDI a lišili se dost podstatně.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]