Nejste přihlášen/a.
Pokud je kastle a podvozek v pořádku, tak by mělo smysl sehnat celý komplet motor a přehodit to. Jinak to je buď najít hejla co to koupí (jako ty), nebo hodit do šrotu, příp. pokud máš místo tak sundat dobře prodejné díly a zbytek ekolikvidace...
Oprava - klidně do toho můeš nasypat dalších 20 tisíc a pořád nepojede...
Ano jsi mladej a blbej, příště si vem sebou dobrýho mechanika aby našel něco použitelnýho...
Baterka příp. spínací startér, chladič nebo těsnění pod hlavou, centrál - kabeláž, čidla, zámky, řídicí jednotka... Hledat díly po vrakáčích, naučit se opravovat. Z nových dílů v servise tě to sežere...
Můžou to být i jen blbosti - vybitá baterka (resp. spíš baterka kaput - sulfidace kvůli vybití), děravá hadice nebo spona a voda teče po motoru, zlomenej drát ve dveřích...
Je důležité identifikovat závady-po dvou dnech nejde nastartovat ale roztlačit ano jde-co a proč vybíjí baterii nebo proč se nenabíjí
-někam uniká voda-najít netěsnost soustavy-zteřelá hadice,prasklá hadice nebo chladič
-z auta se kouří-to je běžné vždyť v motoru se spaluje benzín nebo nafta-zjistit odkud se kouří-prasklé "prohy,špatný vlnovec,koroze výfuku...
Vš mohou být banality za pár korun ale také za pár tisíc ,jen materiál!
Nejprve zkuste dané identifikovat nebo lépe popsat a poté lze stanovit lepší "diagnózu"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.