Erg ventil octavia 2

Od: Datum: 11.10.16 18:30 odpovědí: 6 změna: 12.10.16 19:40

Dobry den, pri akceleraci mě auto cca 2 sekundy vubec netáhne. Potiž je pouze v otáčkách

a mezi stupni 4 a 5. Vyhazuje mi to také funkci tempomatu. Když na to šlápnu zakouří se mi

z výfuku. Dle kámoše to prý může být erg ventil. Diky za radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.10.16 19:21

Auto na diagnostiku,pravdepodobnou chybou je riadenie turba ak je to diesel.Bolo by vhodné uviesť typ motoru.


doplněno 11.10.16 20:36:

Áno môžete,mne to tiež robí na 1,9 TDI u seatu,ale na diagnostiku by som šiel.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: alpa®
Datum: 11.10.16 19:27

1,9 tdi a muzu s ti opatrne jezdit?

Datum: 11.10.16 20:37
avatar
Kdy byl naposled měněnej palivovej filtr?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanad1
Datum: 12.10.16 19:40

Palivový filtr s tím nemá nic společného. Kdyby byl zanesený, motor nepojede ve vyšších otáčkách. Žádná prodleva by tam nebyla, protože by nebyla nafta v požadovaném průtoku. EGR ventil pracuje v režimu nízkých a částečně středních otáčkách a to jen částečným vspouštěním spalin zpět do sání. Vyřazuje se zaslepením a na chod motoru to nemá praktický vliv. Na smrad z výfuku podstatný hlavně při stání na křižovatce.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 12.10.16 08:11
Že by byl ERG ventil zalepený karbonem?
Ten motor potřebuje taky nějakou péči a ne jen si jezdit!
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 12.10.16 11:36

co DPF filtr?

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.