Jakou ojetinu?

Od: Datum: 10.10.16 23:53 odpovědí: 10 změna: 11.10.16 15:27

zdravim,

mam v planu si koupit auto z druhe ruky a premyslim mezi trema znackami...docela bych rad slysel vase nazory, ci jakekoli tipy s ohledem na poruchovost, nahradni dily, atd...zatim jsem jezdil jen v koncernovych autech.

zde jsou ma zakladni kriteria: max. do 120 tis.Kc, kombi, diesel, r.v.2002-2005, natoceno max.250 tis.km

uvazuji o techto modelech, ktery z nich byste na mem miste zvolili?:

Volvo V50 diesel - prekvapujeme mne, ze ojetiny techto modelu jsou s ohledem na to co nabizi cenove velmi priznive
BMW 320d - zatim muj favorit, ale bojim se, zda ceny ND nejsou prilis vysoke
Mercedes C 220 - casto vidim modely teto rady az s podezrele nizkou cenou. je tato rada spolehliva?

diky moc,


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: kuky®
Datum: 11.10.16 08:14
Bmw 320d je common rail, takže cena za servis dieselu tomu odpovídá. Ostatní díly nebývají drazší než u konkurence.
Prostornost v řadě 3 není největší, takže kombík to jistí.
doplněno 11.10.16 08:29: Mým favoritem by byl mercedes třídy C, ale tehdy se ještě s kvalitou i spolehlivostí trochu hledali, takže ve finále bych skončil u Volvo ideálně s pětiválcem nebo v nouzi u 2,0D.
Ohodnoceno: 2x
 
Od: romanb74
Datum: 11.10.16 08:38

Zkuste nastínit vlastní situaci.

Jaký máte roční nájezd kilometrů? Kolik bonusových měsíců máte vyježděných? Plánovaná obsazenost / využití kapacity vozu? Poměr využití v městkém a mimoměstském provozu? Rozpočet pro roční investice do oprav a provozu?

+ existuje spousta dalších aspektů, které mohou ovlivnit výběr vozu.

Já osobně bych z uvedených vozů nebral ani jedno, ale to pochopitelně souvisí s mými přepravními nároky.

Nicméně asi lze v této chvíli vyslovit první základní radu: Hlavně nic od Á-áček *ee*

Ohodnoceno: 2x
 
Od: jirikooo
Datum: 11.10.16 08:57

diky za ohlas, mame dite, takze kombi aby se tam vesel kocarek, urcite chci usporny vuc, takze diesel. s mou audinou totiz jezdim i za 1.5 Kc za kilometr. jezdim v praze i venku najezd az 40 tis. za rok.

navic v interieru chci kuzi a to tyto auta mivaj

jasny, acka nebrat, to se snad uci i v zakladni skole :)

chci vymenu proto ze audina je jiz stara, sesla a i kdyz v pohode jezdi, zacinam do ni investovat vic nez je zdravo

 
Od: romanb74
Datum: 11.10.16 13:51

Nájezd 40tkm ročně už je slušná dálka. Nezvažoval jste LPG? Myslím, že by to vyšlo co do provozních nákladů a servisu ještě levněji než nafta.

Volvo V50 2.0 měl bratr (dva vozy) a trochu z nich zešedivěl.

Samou chválu jsem slyšel na BMW 318 a Toyota (Corolla), obě 2.0 nafta v rukou mých klubových spoluhráčů. Jsou spokojeni. Nicméně pro Vás by byla 318 asi malá neb jak do přepravy vstupují děti se všemi těmi krámy... pak je i Tranzit malej.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: nox®
Datum: 11.10.16 09:08

V takové kombinaci je to celkem risk a počítám, že najít solidní kousek dá zabrat. V případě BMW bych se ale koukal na klubová auta, rozhodně tam bude vyšší šance než po bazarech.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirikooo
Datum: 11.10.16 09:51

jak to myslite risk? takovych aut je na trhu spousty, bazos, sauto atd. jako, ze asi nenajdu kus, ktery bude v poradku, ze to co se prodava ma nejake chyby, aniz by to majitele priznali?
bazary obchazet nebudu, ale dost casto inzeruji na ruznych inzertynich serverech, ta ma audina je v podstate z bazaru, i kdyz ji vlastnil clovek, ktery tam pracoval

 
Datum: 11.10.16 10:20

Vzpomněl jsem si na to, když jsem si chtěl koupit ojetinu a nevěděl jakou. Šel jsem pro radu ke 3 známým automechanikům. A ti mě z toho co mi řekli akorát zamotali hlavu. Jeden vychválil to, druhý zase ono a třetí pohanil všechno. Nakonec jsem dal na radu kamaráda. Ten mi řekl..., to auto se ti buďto líbí, nebo nelíbí. Udělejte to taky tak.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jirikooo
Datum: 11.10.16 10:34

jasny, diky, ale spise jsem si myslel, ze dostanu nejake tipy od lidi, kteri nektera z techto vozu ma nebo meli...

 
Datum: 11.10.16 15:14
avatar
Na 40t km rocne nejlepe nove auto. Ojetiny budou kasicka s velkou cenovou narocnosti.
Pokud ale na tom trvate tak bych sel do jednodusiho auta za cca 80t kc a zbytek nechal na servis. Neb budete investovat. S tim najezdem a kdyz auto bude mit najeto 250t km tak kdykoliv odejdou vstriky,dvouhmota,turbo,egr,dpf a na to musi byt pripravena rezerva.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jmlc®
Datum: 11.10.16 15:27
avatar

Na takový nájezd za takovou cenu - co nejlepší stav motoru 1,9 D - bez turba ! Motor vydrží milion km bez problémů, elektrika téměř žádná, servis jednoduchý - jen mít v pořádku kastli

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.