Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Svítí mi oranžová kontrolka

Od: zena* odpovědí: 9 změna:

Dala jsem do servisu auto před STK,protože mi začala problikávat oranžová kontrolka.

STK prošla i auto jelo lépe,ale po týdnu začala zase problikávat,špatně startovat a zvuk po startu,jako bublání.

Reklamaci mi dnes neuznali a tvářili se,že jako to musí tzv. odečíst a za to zaplatím 15OO ,- a pak teprve uvidí co s tím a za kolik.. Poradí mi někdo co mám dělat. Děkuji všem.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Auto se musí načíst diagnostikou a zjistit proč a co to svítí
Najděte si jinej kvalitní servis
Zkuste se poptat po forech dle typu auta jestli se ve vašem okolí nenajde někdo kdo tomu autu rozumí a ví co stim
Co to je odečíst 1500?
Načtení diagnostikou slušnej servis udělá za 500 kč

 

hodnocení

2x

předně: nepíšete jaká kontrolka svítí. Oranžových kontrolek může být na palubce více např. při jízdě "na rezervu" paliva :). Obvykle se jedná o tzv. kontrolku motoru - takový vrtulníček, což může znamenat leccos a opravdu nejrychlejší zjištění může být pomocí diagnostiky. Cena za "napíchnutí" nemusí být 1500,-Kč. Hlavně menší soukromníci to obvykle dělají za oněch níže uvedených cca 500,-Kč. Pokud máte na to čas a nechcete aby Vás v servisech vodili za nos a tahali z vás nehorázné peníze zbytečně ( já s tímhle mám bohaté zkušenosti) zkuste se zeptat na internetových fórech či klubech majitelů Vaší značky auta. Jsou tam obvykle velmi šikovní a znalí lidé (kam se mnohdy hrabou tupci ze servisů co umí jen vyměňovat za nové předražené díly) a poradí s čímkoliv a třeba Vám někdo dokonce i opravu nabídne. Přeju štěstí. L.

krtek*

"vrtulníček" já tomu vždycky říkal "vodovodní kohoutek" *smich* ..ale vím co máte na mysli;) ..mě to svítí už asi 8let..vím, že je to čidlo chladící kapaliny za 150,-, ale ještě jsem se nedokopoval k tomu to vyměnit...po 1. mě to zarazilo, protože auto bylo realitivně "nové" ..dneska mě takové kontrolky nechávají klidným pokud se na chování auta nic nemění.. jak říká kolega ze servisu..."jak to svítí oranžově je to dobrý...to je jen nějaký čidlo...ale jak to svítí červěně, to už je průser" ..


doplněno 07.10.16 09:35:

třeba u naftovýho Golfa 4 je zas místo toho "vrtulníku" spirála..a někde jsem četl takovou vtipnou story, že ta se rožne i když rupne žárovka v zadních světlech :)) dotyčný z toho byl uplně mimo..furt hledal cosi v motoru a všude..a nakonec mu kdosi řekl, at si zkontroluje zadní světla *smich*

mzxy*

s tou spirálou je to trochu jinak, spirála u golfu nebo jedničkové oktávky znamená, že "rupnul" spínač zadních brzdových světel, který je umístěn pod brzdovým pedálem...spínač nefunguje brzdová světla nesvítí, protože do nich nejde proud..žárovky jsou ok...spínač se musí vyměnit ( trvá tp pár minut) a do výměny je nutné SIGNALIZOVAT brždění buď výstražnými světly nebo opakovaným povytahováním ovadače zadních mlhovek...v dnešním provozu to vřele doporučuji

 

asd1
hodnocení

2x

Slušný servis by diagnostiku v tomhle případě dělal zadarmo a pak by se vidělo jestli to je na záruku nebo jiná závada která tam předtím nebyla. Změnil bych servis, tenhle chce jen rejžovat a když je problém tak váš pošle do háje.. Takovému servisu bych auto nesvěřil ani zadarmo.

V dnešní době chtít za diagnostiku 1500,- je úlet, za to si pořídíte tři svoje vlastní... Rozumná cena je max. 500,-

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
tohle je bohužel nemoc moderních aut - samá elektronika a bez diagnostiky se nehnete. Takže bez návštěvy někoho, kdo tu diagnostiku má a je schopný s ní pracovat to nepůjde. Nemusí to ale všude stát těch uvedených 1.500,-Kč, může to třeba někde být i méně. Tolik všeobecně.
Kdybyste ale ve svém dotazu uvedla, co že to máte za auto - značka, typ, jaký to má motor, co je to za rok výroby a co to vlastně za kontrolku svítí (to byste měla vyčíst v manuálu k autu), možná by se třeba někdo, kdo to auto zná, tady našel a mohl by případnou závadu aspoň zhruba odhadnout.

 

hodnocení

0x

Podľa mňa je to nekvalitná práca a máte predsa pár mesiacov záruku na vykonanú prácu a záruku na nové diely.Že to musia načítať znovu,tak to je ich problém,no v konečnom dôsledky vám to načítajú na niečom inom.Ak pôjdete inam,tak tak isto to budete musieť zaplatiť.Bolo by vhodné uviesť typ auta a motora a aká je tá kontrolka presne.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Bohuzel, to je problem modernich aut. Milion cidel a ktere je ko zjistite jen pripojenim k pc a za vse se plati.
Zlate stare kary!

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Je to jedna z níže uvedených?Pak jde o závadu v řízení emisí,která můžemít vliv na chod motoru a nemusí.Konkrétně u PSA to může způsobit snad milion pět banalit.Od špatného teplotního čidla pro ŘJ motoru po vážnější závadu v špatně fungujícím kyslíkovém čidle-špatnou lambdu! Ale ani ona diagnostika není všespásná,spíše záleží na zkušenostech toho kdo to provádí a jeho znalosti daného modelu či značky!

Svítí mi oranžová kontrolka
Svítí mi oranžová kontrolka #2

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]