Nejste přihlášen/a.
2 rychlostní je konstrukčně trochu složitější, má navíc řemen a převodovku, která zajišťuje příjemnější jízdu a větší rychlost, selhává zpravidla jen pokud do ní prolíná olej, nebo z důvodu opotřebení, pokud je správně sestavena je vše ok...na ojnici má jehličkové ložisko pro uložení pístního čepu, netvrdil bych že je nespohlivá, kdo jí umí sestavit a seřídit tomu bude věrně sloužit
1 rychlostní má pístní čep v kluzném pouzdru, dekompresor, je bez převodovky a má jen startovací a rozjezdovou spojku, já jí trochu vylepšil a nahradil ojnici za tu s ložiskem, válec a hlavu s dekompresorem nahradil díly z 210 , dodal karburátor dellorto a ve 30 letech jede jako pila
Nestačí jen odkazovat na to, co máme sami doma. V řadě "210" lze nalézt i typ jednorychlostní. Motoricky shodný s ostatními 210.
To je nahoda. Minuly vikend sem zrovna poprve rozjel motokaru pro synka s motorem z Babety. Mam to poskladane z 228, (motor je plne shodny s 207 pokud vim).
Sehnal sem ji zadarmiko, takze sem neresil jaky motor, ale dvourychlostnimu bych se ale asi stejne vyhnul. Zkusenost s nim nemam, ale povest je nic moc, takze proc se s tim trapit, kdyz muzu mit neco spolehliveho bez namahy.
Malou silu motoru sem vyresil zprevodovanim o cca 2.8x vic, nez bylo puvodni. Jede to maximalne klusem a pri zatim kratkem testu to projelo vsude. Pro malyho kluka ideal.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.