Nejste přihlášen/a.
nemáte pravdu není to ani o objemu motoru ale ani jen o údržbě,je to také o stáří a kvalitě materiálu.Ono nakonec dřív či později bude každé auto opel.
Pokud je to na spoji motor-převodovka tak to nebude asi výúpustný šroub-ten bývá většinou zezadu převodovky ne z boku a kontrolní naopak bývá na druhé straně většinou cca3 šroub od zdola na boku převodovky-od LP kola!Tady toto bych spúíše soudil na únik guferem kliky nebo hřídele púřevodovky nebo olej stéká odjinud !
Gufero 20? 30? kč při tom vyměnit obě práce na vymontění=rozpojení? záleží kolik servis bere.práce do hodiny? servisáci mouhou říi líp (osobně bych si na jednoduchém autě tipnul tak hodinu na mém kde se musí rozpojit hydropneumatika ,spousta elstalace ,trubek...tak 4 hodiny rezebrat a složit!
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.