Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Peugeot 406 nejede palivové čerpadlo

Od: 40618 odpovědí: 6 změna:

Zdravím všechny,

mám problém s Peugeotem 406, 1.8,81kw je to starý model.Problém spočívá,že po otočení klíčku nejde slyšet čerpadlo,ani relé...vůbec nic, je ticho.Do čerpadla proud jde.Pojistkavpořádku,alei tak jsem jí vyměnil a relé palivového čerpadla nevím kde najít,věděl by někdo?Akorát jsem jsem se dívaljestli není zaoxidované relé u řídící jednotky,které má na čerpadloo taky vliv.Když jsem točil motorem tak se čerpadlo slabě ozvalo.Vyměniljsem i palivové čerpadlo za jiné,ale nepomohlo.Po otočeníklíčku je stále ticho stím,že po točení motorem s hadice ke vstřikům vystřikl benzín,ale to jen jednou a naposled.Díval jsem se i na kostru od čerpadla,přemístil jsem jí na vybroušené místo.Na co bych se tak mohl ještě podívat? nejsem elektrikář,alepokud by někdo poradilco proměřit multimetrem a jaké hodnoty bych měl naměřit budu rád :)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Kontakty pod sedačkou pod deklíkem (přívod k k čerpadlu) jste očistil?Jinak ja na své xantii (stejný motor-1,8i16V-81kW typ LFY) taky neslyším čerpadlo.Dále bych prostříkl očistil kontakty na ŘJ a relé u ŘJ (viz obrázek snad pomůže! ne-li pak dp.peuclub -sekci 406 nebo servis)Ještě mne napadlo Hallovo čidlo-snímač otáček klikového hřídele ale to by čerpadlo asi mělo fachat!

Peugeot 406 nejede palivové čerpadlo

hodnocení

0x

pokud to čerpadlo napojíš na přímo po klíčku rozběhne se čerpadlo? nastartuješ?

40618
hodnocení

Dík chlapi za odezvu,sem rád,že jste seozvali.

Diesel: kontakty na spoji u čerpadla nebo i u řídící jednotky i to relé,pojistky vše jsem postříkal,ale zatím bezvýznamně.Ten motýlek na převodovce jsem neřešil,protože jak píšete,to by fachalo čerpadlo.Podíval jsem se i na nárazovou pojistku,rozebral jí a nevypadá,že by jí něco bylo.