Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Polosa Felicia

Od: rybajda® odpovědí: 11 změna:

Zdravím, prosím o radu ohledně poloosy Felicia (1997 1.3 MPI). Zakoupil jsem novou kompletní pravou poloosu (na obalu je napsáno Favorit, Felicia 91+) , ale když jsem ji začal montovat, zjistil jsem že je asi o 2 cm kratší než ta stará, abych dotáhl hlavní matici, musel jsem poloosu povytáhnout ve vnitřním kloubu, natáhla se tedy poněkud i manžeta vnitřního kloubu. V této oblasti jsem laik, takže prosím o radu. Existují krátké i dlouhé poloosy na toto auto? Nebo je to tak správně? Začal mi i kapat olej ve spoji, ale to je pravděpodobně gufero, které jsem neměnil, asi jsem měl. Děkuji za rady s pozdravem Milan R.

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

fik
hodnocení

2x

To je nějaká ta laciná replika ne? to bych se ani nedivil že je to krátký. Pokud vím tak ne,je jen jedna délka polosy,pokud to nesedí,tak reklamovat,protože takhle nemůžeš jezdit,někde ti to vylítne,nebo ti povalí olej z převodovky případně se rozerve manžeta.

Můžu se zeptat na důvod výměny celé poloosy? pokud není stará mechanicky poškozená,tak kup jen klouby a přehoď je. Nějaký trošku kvalitnější klouby a máš po starostech

hodnocení

Byly oba klouby vyrachtlaný, vnějsí i vnitřní, vnitřní velmi, nedalo se jezdit, při přidání plynu rachot. Nejsem zdatný mechanik a bylo pro mne jednodušší to prostě přehodit celé. Teď jsem ji vytáhnul, fakt je kratší, jenomže už je trochu pomordovaná, jsem zvědavý jak se k tomu postaví prodejce. Je to replika, ale není to čína, je to nějaký ital, nechtěl jsem to nejlevnější a prodejce se dušoval že to ještě nikdo nereklamoval...

Polosa Felicia
Polosa Felicia #2
fik

To je jedno,zkrátka to není pasující díl. Na feldu nevím o ničem že by nějaké typy měly kratší nebo delší poloosy. To leda že by to bylo jen na favorita,ale i ten mám pocit že má stejný poloosy. Rozdíl byl jenom v drážkování na vnitřním kloubu,ale to nemá na délku vliv.