Nejste přihlášen/a.
Zdravím, chtěla bych si na auto pořídit koncovku výfuku, která by zvýraznila zvuk motoru (aby to, když to přeženu řvalo), je to povolené, případně poradíte kde na netu sehnat? Modela auta je VW Golf V ročník 2004, obsah 1.4 16 V. Děkuji
Zvládnu namontovat sama?
Byl by sraz "řvoucích kokotů"?
Koncovka nic neudělá, chce to vyměnit poslední díl výfuku
Výměna není složitá. Nejlepší je dát na najezdy povolit spony (na 100% se utrhnou) vyháknout ze silentbloků vytáhnout starý výfuk, dát nový výfuk s navlečenou sponou zaháknout silentbloky zašroubovat sponu a je hotovo
Koncovka je pro efekt,to se prodávají jenom konce které buď navaříš,nebo nějak jinak přiděláš a dělá to jen okrasu. Když chceš lepší zvuk,musíš koupit celý poslední laděný díl výfuku. Výměna je těžká podle stadia rozkladu auta,jeho stáří,zkušeností které máš a nářadí které máš. Zarezlou sponu výfuku kolikrát maximálně odřežeš rozbruskou,jinak to nepovolíš. Přidělat silentbloky zavěšení výfuku kolikrát taky nejde lehko,musí se to zapáčit.
Kžadopádně musíš koupit laďák který má schválenou homologaci pro daný typ auta. S jiným tě policajti stáhnou z kůže a vystaví pro výstrahu všem na náměstí. Nehledě na to že na technický tě okamžitě vyhodí
pořídíš celý jiný tuningový výfuk zaplatíš výfuk a montáž dobrý řve to spokojenost
pojedeš zastaví tě firma pomáhat a chránit zjistí řvoucí výfuk a sebere ti malý tp či tě pošle na stk
vzniknou zbytečné problémy a zbytečné finanční náklady
a já se ptám stojí ti to zato?
myslím, že zvuk výfuku není důvod pro odebrání papírů...důležité je mít atest ...pak se na ně můžeš jen přiblbe usmívat
a..koncovka výfuku je pouze estetická..zvuk to nedělá.. aneb
Zkoušky v autoškole: Komisař se ptá blondýny:
"Popište nám funkci motoru."
"Mohu vlastními slovy?"
"Samozřejmě."
"Brm, brrrrmm, brrrmm..."
Taky zdravím a dvolím si varování - jakmile se výfuk chová nestandartně (je slyšet jinak než je běžné), je to první poukázka na to, aby vás PČR stavěla a kontrolovala. Takže pokud nemáte jinak auto a vše okolo něj ve 110% stavu, hodně riskujete. Minimálně proto, že po opětovném povolení odebírání OTP přímo na silnici je "závada na výfuku"jedním z hlavních bodů pro toto odebrání (viz např. tady ). Takže zvukem upoutáte, zastaví vás a pak už vždycky není problém něco (v podstatě cokoli) najít.
No tak jak to tak čtu, tak to necháme být :D sice je to mimo téma, kdyžtak k tomu založím nové téma, poradíte dobrý hever na přezouvání? Dvakrát jsem přezouvala celé auto tím heverem z povinné výbavy a zvedat každé kolo zvlášť je dost naročné. N2jaký hever, co zvedne třeba dvě kola najednou? Děkuji
Volba heveru je hodně závislá na terénu, na kterém budete auto zvedat.
Na pevném betonu a pod. je ideální tzv. panenka nebo pojízdný hydrauli/.... Lze samozřejmě použít i tzv. nůžkový hever.
Nejproblematičtější je zvedání na nepevném terénu (tráva, hlína), kde se většina heveru boří pro svojí malou základnu a protože se neboří rovnoměrně, hrozí že se nakloní tak, že auto spadne. Osobně používám pro tyto účely plotnu z ocelového plechu tloušťky 3mm o průměru cca 500mm.
Mám všechny typy heverů několikrát v různých provedeních, používám je podle toho, co potřebuju udělat. Aktuálně zvažuji zakoupení balonového zvedáku pro některé specifické druhy použití (např, kdy pod auto hever už prostě výškově nedostanu).
Jednu radu - než si nějaký hever pořídíte, změřte si výšku prostoru pod autem, kam budete hever umisťovat - hevery mají různé minimální výšky a ne všechny se hodí (vejdou) pod všechna auta.
Toto záleží spíše na konstrukci auta! U své xantie zvednu celou stranu a dostanu tam v té správné poloze jakýkoliv hever,když lehne na břicho-jedině origo hever ,ale pro změnu na synově piškotíku (p-106) nikoliv-tam se musí pro každé kolo zvedat zvlášť,stejně tak když jsem měnil kola na Mitsu - Space Runner
Nůžkový na kolečkách potřebuje rovnou pevnou plochu aby mohl popojet (rameno opisuje kružnici a spodek se nemůže naklánět). Pokud nemůže (zabořený kolečka), tak vyvíjí boční sílu a snadno vylomí hranu prahu (a to i když neni shnilá)
Lepší je panenka, ta nemá pohyb ramene do strany ale jede po přímce, na hlíně stačí podložit jakoukoliv deskou aby se nebořila.
Dobrý závitový taky není špatný. Výborný je z Focusu, prakticky stejně rychlý jako hydraulika (samo kromě spouštění)
Pokud zvedat dvě kola najednou - podložit fošnou a zvednout celou nápravu, dva hevery a zvednout bok atd. Za co zvedat záleží na konkrétním autě.
Tuten: iautodily.cz/...
Jen doplním že je lepší zvedat kola samostatně. Nějaké fošny a různá provizorní řešení a urychlováky,stálo život nebo při lepším případě těžké zranění velkou spoustu lidí.Jinými slovy,letící auto je poslední co v životě uvidíš-nebo v případě jen přezouvání kol taková ruka nebo noha skřípnutá pod nápravou a zatížená pár set kilogramy jistě není ten nejlepší zážitek.
Zvednout za práh v místě k tomu určeném-velká většina aut má na dvou místech práh zesílený aby se tam dalo auto bez problému zvednout,a poté zajistit,provizorně aspoň tou vyzutou pneumatikou,ale samozřejmě lepší je buď tvárnice nebo koza.
Na domácí práci používám normálně panenku,nejlepší,malý,skladný,snadná obsluha,rychlá práce. Pro příklad toto zbozi.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.