Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
mám opel tigra (podobný je corsa), po otočení klíčku jsem musel zmáčknout skrytý vypínač, cvaklo nějaké relé a až potom jsem nastartoval, bez zmáčknutého tlačítka nastartovat nešlo, ani se startér neroztočil, bylo to hluché.
Odstřihnul jsem alarm a nyní nejde nastartovat, po zmáčknutí tlačítka žásné relé necvakne, nejspíš to bylo uděláno přes ten alarm.
Neporadil by mi někdo jak tento problém vyřešit? Alarm vracet nechci z důvodu, že má celkem vysoký odběr.
Děkuji
Zdravím díky, podívám se k té spínací skříňce i na ten kabel od vypínače, problém je v tom, že ten spínač pravděpodobně komunukoval s alarmem, protože teď kdyyž tam alarm nemám, můžu mačkat spínač jak chci a nic
Když bych našel to relé, nemůžu přece proklemovat natvrdo kontakty silové ne? To jsou kontakty od cívky?
Případně poradil by jste? Vidím, že v tom máte trošku přehled.
Děkuji
relé má 4 vývody,2 sou cívka označení kontaktů 85 a 86
a další dva sou silový kontakty označení kontaktů 87 a 30
přez silový kontakty se zapojuje drát co de od spínačky k cívce prostě se přestřihne ,nastaví a napojí na silový kontakty relé
to tlačítko ovládá cívku relé a ted je otázkou zda do ní přez to tlačítko de plus nebo mínus
vzhledem ktomu že to bylo přez alarm tušim že to bude ovládaný asi mínusem
a z druhý strany de na cívku stálé napětí 12V plus
tudíž by mělo stačit najít relé odpojit z něj ty dva dráty ze silových kontaktů a ty propojit mezi sebou
že to sou ty pravé dráty ověříme měřením
na jednom z nich se musí oběvit po otočení klíčku do polohy start plus 12V
a do druhýho drátu když se pustí plus 12V musí to otočit startérem
Zdravím vás,
trošku mám v tom stále guláš. To tlačítko tedy spíná cívku?
Nebylo by prosím vás pěkně možné toto zapojení nakreslit?
Moc by mi to pomohlo.
Pěkný den
v originalnim stavu to má být tak že jde o jeden drát, který vede od klíčku ke starteru.. při otočení klíčku do startovací polohy se do měj pustí +12V .. podle popisu ten drat střihli a připojili na něj relé které je ovladane tím tlačítkem.. takže pokud chcete +12V dostat na starter, tak musi byt to rele sepnute..tzn. když to rele vycvakate a spojite ten drat ke starteru, tak jak to bylo puvodně, mělo by to aspon točit starterem.. :D otazka je jestli tam není těch dárečků více..
Tak jsem ten alarm dnes nakonec dal zpátky a už to startuje.
Chtěl bych ho však odpojit, jen jsem na to nepřišel. Drát od vypíneča vede totiž do alarmu.
Nemohl by mi to někdo nakreslit jak to normálně má fungovat na obrázku? Jsem z toho totiž celkem jelen
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.