Nejste přihlášen/a.
To bohužel není snadné říct. Zrovna lambda sondu diagnotiky hlásí při řadě jiných problémů.. takže proto bez záruky. Ale faktem je, že nic jiného než to zkusit vyměnit asi nemáte. Jen tak mimochodem, měli Vám dát disgnostiku po výměně těch svíček, asi by tam toho bylo míň.
Chcípá asi kvůli čidlu polohy klikovky - nemá signál a neví kdy zapálit = čidlo nebo kabeláž... Pokud po ověření čidla pořád bude vynechávat, tak zapalování = svíce, kabely, cívka, ale spíš to nebude pálit kvůli chybějícímu signálu pro ŘJ.
Asi zaseklý EGR ventil, mělo by stačit rozhýbat (je dobré nejezdit pořád líně, ale občas "vyhnat pavouky z výfuku")
Asi lambda v háji, může to být i jen kabeláž, obvykle ulomený drát u lambdy...
Pokud je auto jinak v pořádku, tak se to opravit vyplatí.
Vyměnil bych taky servis - chtějí jen vyměnit lambdu = špatné spalování a EGR ventil nechají = riskuješ zničení katalyzátoru (pokud už není v háji), škubat a chcípat ti to bude pořád. Měli by začít tím čidlem/ zapalováním, EGR ventilem a lambdu až jako třetí...
No, jezdím do práce autem a většinu cesty se vymotávám z centra Prahy kde se jinak než líně jezdit nedá. Jinak koukal jsem že ten EGR ventil se dá celkem jednoduše vyndat a vyčistit, co jsem tak pochopil zvládnul by to i strošku zručný člověk. O víkend to zkusím vyčistit a uvidíme.
A s tím servisem - oni nechtěli jen vyměnit Lamdu, ale navrhovali že by tím začli a pak by pokračovali dalšími kroky. Asi jsem se špatně vyjádřil
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.