Volnoběh až 4000ot/min

Od: Datum: 11.09.16 17:22 odpovědí: 5 změna: 14.09.16 09:07

1.4 KFX 1997, motor začal na volnoběh vybíhat az k 4000 ot/m nekdy 2000 nekdy 1500 nekdy otázky kolísají kolem 1000...na diag jsem zjistil jen že při tom krokový motorek má jen 5 kroků a predstih je bud 0 nebo 27 stupnu nic mezi tím.(v normálu se predstih mění)...jinak vše je v normě, nikde jsem nezjistil přisávání vzduchu, co mám ještě zkontrolovat? po resetu RJ jde vše dobře a po chvíli jízdy se to objeví...pak nepomuze nic jen odpojit např baterku na chvíli...krokáč jsem dával jiný ale bez zmeny, klapka je cistá...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 11.09.16 18:19
avatar

Krokový motorek seřizuje předstih? Nevím jak na KFX,ale na motorech LFY,LFZ ... krokový motorek řídí přívod vzduchu na volnoběh,je zespoda z boku klapky!


doplněno 12.09.16 09:59:

A není to třeba potenciometrem škrticí klapky,tuším jsi psal,že klapka je vyčistěna.Nebo vadné čidlo (pokud to má)nasávaného vzduchu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 11.09.16 19:59

jsem to asi blbbě popsal kdyz zapojim diagnostiku a sledování reálných hodnot tak se zobrazuje i hodnota předstihu, který RJ reguluje...v mém případe kdyz dojdek situaci vysokých otáček na volnoběh tj az 4000 ot(m tj napr jedu a vyřdaím tak otáčky visí na tété hodnote nebo na hodnote od 1000 - 4000 ot m tak v tom případě vidím na diagnostice hodnotu předsatihu 0 stupnu nebo 27 stupnu .. normálně se má zobrazovat hodnoty ruzne jak RJ koriguje...proc se to nedeje, kde muzu hledat jeste chybu?

peugeot 1997 1.4 KFX


doplněno 11.09.16 20:00:

kdyz oddelám teleso vzduchového filtru a pricpu privod vzduchu do komurky kde je krokáč motor zhasne, proc tedy RJ otevírá více přívod vzduchu? krokáš jsem zkusil jiný ale beze zmeny...

Datum: 12.09.16 22:17

tak jsem vse rozdelal - celou klapku nebyla zaneřáděná, přesto jsem ji vyčistil do běla :), všechny konektory pročistil, promeřil vodiče od konektoru k RJ, dal ještě třetí krokáč a ještě jiný snímač tlaku vzduchu...po 200 km zatím volnoběh drží...ale objevila se jiná záludná závada: po 100 km jizdy jsem zastavil a po 3 hodinách se vrátil k autu... nastartuji vše ok a po nastartování asi po 1 km totální výpadek motoru, proste uplne prestane jet pokud dám plyn chvilkami se chytal ale nedalo se jet... mel jsem s sebou diagnostiku napichl a zjistil ze LS dává 0 V proste se nehla, občas skočila do hodnoty 900mV...po odpojení LS uz auto jelo (RJ dala fixní hodnotu kolem 350mV), stát se to na dálnici nebo v tunelu tak nevím...
LS je nová asi 3 mesice najeto na ní cca 5000km... proc dává 0V? podojetí domu a po vychladnutí motoru jsem ji zapojil a normálne bezi...poradí někdo? podobná vec se mi stala pred rokem kdy jsem dal novou LS a po nekolika km totální výpadek motoru pak jsem tam dal starou a jelo to (tehdy jsem nevedel za staci ji odpojit na dojetí domu) vyreklamoval jsem ji tehdy a nyní stejná potíž...je vada v LS nebo v mechanice motoru? Olej to zere cca za 10 000 km od horní rysky ke spodní, voda je stále na stejném dílku ... čím to že LS se takto chová? A proc díky ní motor nejel?

Datum: 13.09.16 18:16
avatar

Jaká byla nová LS? Bosch dodávaná v prvovýrobě nebo nějaká náhrada.Byla s konetorem nebo nebyla? Pkd byla bez konektoru.nepájel jste ji?Pkd ano-to by mohlo vysvětlit její zmaření.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.09.16 09:07

LS BOsh LS 3716 0258 003 716 s konektorem ...otazka je proc to slo na 0 V, jel jsempak domu s odpojenou LS doma znovu pripojil smazal chybu a ted to zase jede...nekde musi byt problém proc LS zamrzla...

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.