Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chci se zeptat jaké první auto do 35tis korun byste doporučili. Z mých favoritů je Audi A4 1.6 (74 kW) nebo 1.9 TDI, VW Golf III nebo IV zase buď v naftě nebo v benzínu a dále Pasat nebo Seat Toledo. Z prvních věcí auto potřebuji ke každodennímu ježdění do školy, s tím že bych najezdil cca 50 km a druhá věc že by auto jezdilo plné jelikož bych vozil spolužáky takže nevím jestli je dobré chtít benzínový motor bojím se že při plném zatížení auta a najetí denně 50 km bych musel do auta pořád tankovat s tím co jsem počítal bych měl na palivo měsičně 4 500 kč (započítána částka i od spolucestujících). Chtěl bych se zeptat také na vaše názory, ale i informace o cenách údržby, spotřebě a spolehlivosti, abych po půl roce zase nejezdil MHD. Moc se omlouvám, že jsem tak podrobný a náročný na informace, ale pro mě je to splnění mého snu. S pozdravem René Michel
chci jenom říct, že nějaké schopnosti v řízení jsem nabral už jsem absolvoval cestu z Českého Těšína do Českého Krumlova a zpátky cca 840 km dále cestu z Č. Těšína do Maďarska města Mezőkövesd a zpátky cca 700 km a dále 2x cesta z Č. Těšína do Brna a 14 dní ježdění po Brně v centru města a další menší cesty které tu nebudu vypisovat oproti mým kamarádům už jsem toho za 6 měsíců najezdil poměrně dost, takže zase nejsem až takový začátečník s horkým řidičákem v ruce.
To jste toho teda najezdil . A to jste jel sám nebo vedle vás seděl taťka a kočiroval jízdu? O vw golf dneska uvažujou mladí klučíci, to ano, důvod je pro mě neznámý a pak si ještě myslí, jací jsou v takovým ořezávatku típci... nevím. Není to jediná investica a byl bych zvědavý, jestli si na všechno vyděláte. Navíc audi A4 není zrovna vhodná volba pro první auto...
Kolega výše navrhoval 120, já bych se nedržel tak při zemi a šel do feldy .
Povinné ručení- u vás 6 000+, potřebné občasné opravy, tankování. Není to prča s autem a za to, že se člověk může vozit si musí holt zaplatit...
Já už jezdím od 9 na motorce a na čtyřkolce s traktorem a s autem jsem začínal v 15 takže si myslím že nějaké jezdecké schopnosti mám v autoškole kterou jsem dělal ve škole jsem byl nejlepší ve třidě narozdíl od lidí co ji dělali i na počtvrté a i sám komisař mě pochválil i v rodině mi říkájí že jezdím moc dobře a lidem které bych vozil ví jak jezdím a rádi by se mnou jezdili víte jak se to říká nesuďte knihu podle obalu né každý mladý řidič musí byýt špatný neb hazardér a já řízení miluju a další vecí je já nemám tolik peněz abych si koupil lepší auto a každý pokud vím začínal s těmihle auty a co že mají tak dost najeto i na inzerci jsou auta která jsou pěkná a udržované a jsou do chvilky pryč na rozdíl od inzerátu které tam straší i dva měsíce.
Ty naježděný km bych taky tolik nehrotil, ale musíte mít s sebou někoho, kdo rozumí autům. A každý z vašeho okolí si jako první auto kupoval A4 nebo Golfa? Tak to máte poměrně bohaté okolí, dneska je udržovaná A4 pořád pěkný auto, který lidi ocení, pokud je zachovalý... Jako první auto určitě žádnou velku investici, už vůbec ne A4... Pokud je vám felda špatná, tak bych koukal na nějaký bazarový levnější kousky, který tolik nezamrzí, až je budete zkopávat z kopce... Saxo, corsa, fiesta...
Tady nellkou bych se asi moc neřídil . Vy mu píšete, že nemá cenu kupovat nic levnýho a pak mu vzápětí napíšete 405, fiaty? To myslíte jako vážně? Radši napiš do nějakýho přímo moto fóra, tam ti poradí líp hele.
Jestli mu sežere felda peníze a 405 ne, tak to teda nevím, kde žijete :D. Pokud by koupil normálnější feldu nebo jak jsem psal předtím, tak to určitě zvládne. Údržba je potřeba u každýho auta, dílčí opravy... Povinné ručení- kurňa, vždyť to mu to povinko nijak neovlivní. V 18, jako první auto bez bonusů bude platit tu největší pálku a to ty největší u objemu, kterej bude mít. Dobrý plky, ale alespoň se ženská snaží pomoct...
Každý auto se vám posere, když se k němu nebudete chovat. Když koupí zachovalou ojetinu, která nekvete jak louka, tak když se k tomu bude trochu chovat, tak to udrží. I když budu mít nový auto a budu se k tomu chovat jak prase, tak budu platit jak mourovatej a auto mi bude odpadávat po kouskách.
Za 35k? Tak to zapomeň na koncern, za tu cenu to budou shnilý olítaný plečky s velkým rizikem oprav za desítky tisíc... S tímhle rozpočtem např. Fiat Marea Weekend 1,9 JTD, koupit za 20, 10 nasypat hned do přepisu + výměnu rozvodu a náplní a 5 si nechat jako rezervu... Velký pohodlný auto, jezdí slušně, žere i naložený kolem 6L, motor je držák. Hnusný, tak ti to nikdo nešlohne ani neojede klíčema.
Nájezd pár set až tisíc km - slez zpátky ze stromu a počítej že minimálně 10 tisíc km jsi tak hříčka přírody. Pak je rizikový kolem 100 kkm kdy si začneš myslet že už řídit opravdu umíš. Učí se pořád i profi závodníci...Dobrá lekce je malá bouračka kdy se jen odřou plechy, pak budeš koukat jak snadno ztratíš nad autem kontrolu. Nejhorší je machrování před babou kdy to rozjedeš chvíli jsi král a pak přetáhneš a zjistíš že to neřídíš a bum - takových mrtvolek je každý rok spousta.
Přesně tak . Ze středových pilířů u hruháčů a stromů schovaných za zatáčkou je u nás prakticky druhý hřbitov.
No, první auto je problém.. už jen ta pálka za povinný bude hrozná, když půjde do nějaký 1.9... sice mám jednu z dražších, ale mě odhadovali cenu 11 000 za 1.8 16v benzín 2002 ročník..
Kamarád má Clio a nemůže si stěžovat.. 4 lidi se v tom dají vézt, jezdili jsme v tom i v 5 :D Jen u těch renaultů zlobí elektronika někdy..
První Focus má diesely problémové - čerpadlo + vstřiky. Radši benzín 1,6 nebo 1,8. Výborné auto, ale většina už je shnilých. MK2 zase za 30 ve slušném stavu sežene dost těžko.
Marea je hnusný Fiat, nikdo to nechce a proto je tak levná. Přitom to je vdobré auto které moc nerezne a nesype se. Bohužel poslední roky výroby jsou ca 2003, tak má většina nalítáno pár set tisíc km. Ale pokud jezdí tak jezdit nejspíš vydrží dál. JTD motory patří k tomu lepšímu, nejlíp 81 kW (1,9 JTD 110)
Za 60k koupí tři Makrely i víc = zdechne, hodí do šrotu a vezme další. Až u čtvrtý bude oproti 60+ prodělávat, pravděpodobnost že zdechnou tři za sebou je hodně malá... Navíc riziko že ta 60+ zdechne je stejný jako u Makrely, ovšem to pak bude v mínusudost těžce...
Na naučení ideální auto a i v dnešní době je pořád hodně slušná i jako hlavní auto i pro rodinu.
např. tady za 75 euro - vadná spojka a pár blbinek který vezme z vrakáče, nejdražší je dovézt to a postavit na značky, celkově by mohlo vyjít na těch 20k. Má zánovní zimní gumy = bez dalších investic. Na naučení ideální - bezpečný auto, když to odře tak to nevadí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.