Enduro, ale veliké

Od: Datum: 07.09.16 17:01 odpovědí: 13 změna: 09.09.16 12:49

Dobrý den je mezi vámi někdo kdo dobře vyzná a orientuje v těchto typech mašin?

Mám teda na mysli ne ty těžké cestovní, ale ty lehké sportovní, závodní na blbnutí v terénu, ale musí mít papíry!

Mohli byste mi poradit nějaký co by byly už ještě bez úprav vhodný pro skoro dvoumetrového borce? Jde mi o to abych na ní neseděl jak vosa na bonbónu, a nebouchal se kolenama do brady*smich*

Nebo kteří výrobci nebo jejich modely jsou už celkově od konstrukce větší, vyšší.

Díky moc a přeju pěkný den.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: host
Datum: 07.09.16 18:26
Uvažuju o koupi endurka VVMX 450. Je to kvalitní dospělý čínský enduro za víc než dobrou cenu 100k. Myslím, že lepší než kupovat nějakou ojetou KTMku nebo něco jinýho za stejnou cenu.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 07.09.16 19:15

Vypadá pěkně, ale všichni prodejci a servisy jsou daleko, až přes půl až třičtvrtě republiky.

Od: vanad1
Datum: 08.09.16 09:55

Ještě prozraďte, kde chcete blbnout v terénu? Dnes to není tak jednoduché. V lese tedy v žádném případě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 08.09.16 10:14

Jo, to určitě! Myslíte že to tady budu říkat? :-D Vím o pár pěkných místech v okolí.;)

Od: axus®
Datum: 08.09.16 10:21
avatar

Pokud enduro a pokud skutecne vice na jezdeni v terenu, pak neni na skodu, kdyz je motorka mirne mensi, nez vetsi. Neni zadna velka slast tahat se v terenu s velkou tezkou masinou typu super tenere, afrika twin, Big a podobne (tim myslim ty puvodni, vychazejici ze skutecnych endurovych stroju).

Klasicka sestikila jako XT, DR, KL udelaji parady dost a jako vosa na na bonbonu urcite nebudes.

Servis za par kacek a nic novejsiho bych si na blbnuti do prirody neporizoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 08.09.16 11:01

Ano, ty velké těžké nechci. To bych ani nezvedl kdyby mi lehlo, nejsem nabušenec z posilky. Nějaké to z lehčích (vzhledově to vypadá jako mx mašina)

To DR nevím , no známý má DR350 A na tom sedím tak nějak divně, jako na staré Jawě, má hrozně nízko sedlo..sám říkal že je to pro mně malé.

Neměl byste prosím tip na něco co je z téhle kategorie, ale hodně vysoké, jako sedlo co nejvýš a i celkově rozměrama by patřilo k větším?

Děkuji.

Od: k2
Datum: 08.09.16 11:09

A co teda chcete? Ostre lehke enduro se servisem na motohodiny, co nadhodil v 1. reakci "host", nebo "tupe" tezke enduro se servisem na km, o kterem pise "axus"?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 08.09.16 11:53
avatar

No jo, ale to je tezky.

Klasicka tereni endura uz se dnes prilis nedelaji, z tech klasickych jsou vsude uz dnes motardy dobre leda tak na uvalcovanou polnacku a na silnici se z motorek do terenu dostavaji krosky upravene pro silnicni provoz. Napr. RMX od Suzuki, EXC od KTM a pod. Na nich budete sedet kilometr vysoko, ale stale na tom bude dvoumetrovy chlap vypadat jako ta vosa - prave proto, ze je to urcene do terenu, tak to musi byt male a obratne.

Velkou nevyhodou techto stroju jsou servisni intervaly. Vykon to ma vyhnany do oblak a stejnou dobu co stravite v terenu s tim stravite i v garazi. Navic abyste s sebou stale vozil kanistr na dolevani benzinu pac nadrze jsou vetsinou mensi nez basa piv.

Stale si myslim, ze 600ccm klasika z druhe poloviny 90. let je dobra volba. Dvoumetrovy na to urcite prilis velky nebudete a pritom to v pohode terenem protahnete.


doplněno 08.09.16 12:01:

A treba ta dr 350 ma oproti dr 600 sedlo niz skoro o 50mm.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 08.09.16 12:39

Tady je největší problém že tomu moc nerozumím. Ono výrobců je dost a těch modelů je hodně

Taky jsem spíš taková tyčka, proto chci něco lehkého. aby mi to neurvalo ruce.*hi*

Máte prosím tip přímo na něco konkrétního, na něco takového, lehkého, v čem se nebudu muset neustále hrabat, s rozumnými serv. intervaly aby to něco vydrželo? A na značkách. Taky bych s ní chtěl podívat někam - kam se autem nedá a na kole je to za trest, ale jede se tam dlouho po silnici...*hi*

Aby se na to daly běžně sehnat díly.

Děkuju.


doplněno 08.09.16 12:51:

k2: Co je lepší? mth nebo km?

Od: axus®
Datum: 08.09.16 13:21
avatar

Tak napriklad Suzuki DR650SE. Vyskoka, lehka, s dobrou nadrzi, vykonove dostacujici, nenarocna na servis.

Na nasledujicich strankach si muzes vybrat motorku, zadat svoji vysku, polohu v ktere sedis, nohy na zemi nebo na stupackach a ono Te to ukaze, jak je na takove motorce budes vypadat. Vsechny modely tam ale samozrejme nenajdes:

http://cycle-ergo.com/

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 08.09.16 16:52

axus: tohle znám ale je to trochu mimo, to je možná podle nějakého "normalizovaného" člověka ale mám dlouhé nohy a ruce, a třeba na tom DR350 je to ve skutečnosti trochu horší než na tom obrázku..

A co je lepší, servis v km nebo mth?


doplněno 08.09.16 17:20:

Je to na mojí výšku, asi 194. Taky si myslím že tady vůbec neuvažujou váhu ridera, že mašina si ještě trochu sedne + sedlo taky...

Od: axus®
Datum: 09.09.16 07:46
avatar

Jasny, ta stranka je jenom hruby nastrel. Ty si tam ale davas furt tu 350. 650 je vetsi.

Pokud by neslo o penize a servis, pak bych Te teda doporucil KTM 690 Enduro nebo dokonce 950 Super Enduro. To jsou obrovske vysoke masiny. Jenze nakupni cena, cena servisu, nahradnich dilu a jejich rychlost opotrebeni to zabiji. Takze to jen tak doporucit nejde.

Asi take zalezi, jaky mas rozpocet.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rider
Datum: 09.09.16 12:49

Sice pěkné ale ta váha! 950 má 190 kg (suchá) a 690-ka má plusmínus 140...S benzínem ještě tak o 10 kilo těžší. Nevím jestli je to vhodné, to je těžké, někde mi lehne a už jí nezvednu. Není to taky příliš silné?

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.