Nejste přihlášen/a.
Kamarád má problém s autem, s internetem neumí, tak přeposílám jeho dotaz sem.
Při jízdě přestane reagovat plyn a jede to jen na malé otáčky- rozsvítí se kontrolka porucha
elektriky. Musím vždy v motoru rozpojit tu zástrčku s těmi asi 150 kabílky a kousek popojedu, než to začne znovu to samé. někdy to vydrží jet třeba 200 km, někdy zase jen 10-100m a začne to znovu. Ten počítač tuto chybu prý neukáže, jen za
něj platím. Vyměňují mi všechno možné min. za 1.200,-Kč , ale po 100m zase stojím. Očistil jsem kontakty a opět to samé! Tak už si s tím nevím rady, navíc mi vyměnili i plynový pedál, který je elektricky ovládaný za 4000,-kč
a znovu to zlobí. Závada je tutově v té zástrčce, ale nikomu se do toho nechce. Poslední návrh ze servisu byl novou kompletní elektriku za 11000,- Kč. tak jsem z toho nasr... a náprava žádná. Přeci nebudu auto kvůli
kablíku prodávat?! Už mne to ale takto zlobí asi 5 let, ale před půl rokem jsem přišel na to sám, že je to v tom kabelovém uzlu.
Kdyby někdo věděl co by to mohlo být, případně kde najít radu, tak prosím o odkaz. VINko zkusím zjistit. Děkuju.
Renault Clio 1,2 16V, r.v. 2002
dle VIN dekodéru Renault Clio II, hatchback, obsah: 1,1 , výkon 55KW, 74 HP, verze 3 EXT12+ I5
tu zástrčku bych rozpojil kontakty bych očistil jehlovým pilníkem,pak je mírně naohejbal,vystříkal kontaktolem a secvakl
z toho co píšeš to vypadá jako by to nemělo palivo,palivovej filtr ten co je pod autem ste měnili?
co palivový čerpadlo?-vyndej ho ven jukni jestli neni zanešený sítko a jestli dává dostatečnej tlak benzínu
jednou sem řešil podobnýho renaulta a tam zlobila řj motoru respektive mínusový výstup pro relé palivového čerpadla,tak sem to čerpadlo napojil na přímo po klíčku a jezdí do dnes
co ten palivovej filtr?
napojte to čerpadlo paliva na 12 voltů po klíčku a skuste jestli to pojede
sem přehlíd palivák je novej ale už sem zažil že se palivák dal novej a dojelo se odpojil bych ho na výstupu a skusil jak s toho teče benzín
Děkuju, radu jsem předal, dám pak vědět, jak to dopadlo.
Palivový filtr je nový! Kontaktol také
používám- nic na to nemá vliv. Zahýbu s dráty a jedu, ale za chvilku to
stejné. Trochu se plynem dá přidat, ale to stačí jen opravdu k tomu, aby
jseem se dobelhal někam na okraj silnice, kde musím vystoupit a hýbat
kabely. Tak, že zatím nic nového.
Čerpadlo nové/před 3 měsíci/, řídící jednotka v pořádku nastavena podle
počítače, bez zjištěných závad! Dnes opět ten sám problém!
Vyměň servis.. Pokud to je v kabeláži (klidně prasklý drát apod., tak dobrý elektrikář to najde. Takhle na dálku to může být cokoliv... Kabeláž k čerpadlu, relé, drát, izolace, konektory.
Hlevně jde o to, jestli 1) rozpojením resetuješ jednotku, nebo 2) "zahýbeš drátem" a tím spojíš kontakt. 1) má mnohem víc možností kde je chyba, 2) už dost upřesnuje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.