Motorovy olej

Od: Datum: 30.08.16 08:49 odpovědí: 16 změna: 31.08.16 17:57
Dobry den vlastním astra g 1.8 85kw a po vymene oleje 10w 40 shell helix je velka spotreba oleje,dost hlučný motor,zanechávám olejove stopy na zemy a dost hlásity zdvihatka najetí mám 3000km hrůza
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mzxy
Datum: 30.08.16 08:53

tak to dej k ekolikvidaci

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 09:48
avatar

A co chcete slyšet? Zesilte si rádio a pod auto uvažte travnicu. Jo, a opravit se to dá ... rukama. ;)

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 30.08.16 09:55
Jaky olej byste my doporučili
Datum: 30.08.16 10:01
avatar

Jako, aby netekl z auta? Beton? Ale vážně, když necháváte loužičky, musíte ty díry napřed utěsnit. Krom toho, že máte vysokou spotřebu oleje, ztrácí se mazací tlak a při kritickém množství, v zatáčce, nenasaje olej a je po motoru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 10:00

Pokiaľ tečie na zem,tak akokoľvek dobrý olej zmizne z motora a bude to robiť znova.


doplněno 30.08.16 10:04:

Tuna máte doporučené oleje: http://www.oleje.cz/search/oils/?motor=81568

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 11:18
avatar
Minimálně dva jsme Vám v jiném Vámi založeném vláknu psali,že jste měnil za nevhodný olej.A ejhle už je tu další dotaz.Do motoru ve Vašem autě patří olej viskozní klasifikace 5W40.
Pokud teče ven-zjistit kudy a přetěsnit.olej vyměnit za ten co tam patří.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 14:51
avatar
Přes 5 let vlastní takovýho opla stejné motorizace sestra a leju do něj po celou dobu 10W40ku a žádný divoký zvuky to nevydává
Takže v oleji bych problém nehledal spíš bych řek že ty zdvihátka pokud to klepou oni sou na výměnu
A jestli olej kape na zem tak je třeba si pod auto lehnout a juknout odkud typuju víko ventilú nebo vanu motoru
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 14:18
avatar

Proč si kupuješ vraky,Jirko?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanad1
Datum: 30.08.16 15:53

I když je vhodnější 5W/40, tak teď v létě nemůže být takový rozdíl v hluku motoru. Právě že hustší olej snižuje spotřebu oleje a naopak. 0W/40 ve vyběhaném motoru zmizí i za 1000 km. To spíše vypadá na záměnu oleje. Kupte proplachovací olej, současnou náplň vypusťte, nalijte proplach, několik minut nechte na volnoběh motor klapat a nalijte 5w/40. Uvidíte sám.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 30.08.16 15:54

Máš najeto 3000 kilometrů a už to dělá tohle? to zavolej svému prodejci a chtěj reklamaci*haha* Jinak máš motor na generálku,co víc potřebuješ slyšet? To se žádným olejem nespraví. I kdyby jsi tam dal třeba M6AD tak to bude stejně týct,žrát olej a v neposlední řadě si ten motor tím špatným olejem odrovnáš totálně. Mám tušení že tam dokonce patří 5W-40 ne 10W-40.

Minimálně gufera ventilů,pístní kroužky,podle opotřebení klikovky a ventilů vyměnit šálky a vodítka ventilů. Přebrousit válce. Koupit nová těsnění a motor přetěsnit-poté naplnit správným olejem a můžeš frčet

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vanad1
Datum: 30.08.16 16:28

To se nemůže vyplatit. Raději motor od někoho z dobré bouračky. Generálka bude dražší než cena auta. To snad neuděláte?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 30.08.16 16:36

Může vyplatit a nemusí. To záleží jak to s autem plánuje. Pokud bych věděl že s ním budu ještě několik let jezdit,tak klidně do generálky motoru půjdu i když samozřejmě jiný motor by byl nesrovnatelně levnější. Ovšem u jiného motoru nemáš téměř žádné záruky že to brzo nezačne dělat taky nebo že se v něm neskrývá nějaká fatální závada. Když si motor zgenerálkuješ,nejlíp sám pokud na to máš znalosti,tak víš v jakém je stavu,co všechno jsi na něm udělal a můžeš jezdit bez obav,v podstatě máš zase nový motor. Kdysi ještě když jsme měli škodu 120,tak nám odešla převodovka. A pamatuju jaký jsme s tím měli peklo. Samý vakoviště a vždycky ta jiná byla taky špatná. Tak potom nám stejně nezbylo,než prostě nechat za dražší peníze opravit tu původní a auto nám pak ještě bez problému jezdilo 11 let( to byla taky celková generálka,synchrony,ložiska,mechanizmus řazení)

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 30.08.16 18:57

Vy ste mne nepochopilí před vyměnou to vubec neklepalo nebyl žadny uník nebyl jezdilo lepé

Datum: 30.08.16 19:20
avatar

To je ale běžné že dřív je vše OK a pak po použítí špatné věci něco odejde!

Jinak ono každé auto když je v autosaloonu tak se dá říci že je lepé i když toto slopvo se více hodí na lepou děvu-česky-pěknou ženu či dívku!


doplněno 30.08.16 21:31:

Olej co tam patří ,ten je z vyrobz ADITIVOVANÝ !Nic víc nelít a nejprve zjisti co a kde teče.Prostě jsi výměnou něco pohnojil, řekl bych že jsi buďto nedotáhnul - nedal těsnění nebo strhl závit na vypouštěcím šroubu nebo jsi dal špatně olejový ftr!Prověřit,opravit pak nový.

Hlučnost děla nevhodný olej nebo že je ho málo díky tomu že teče ven!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.08.16 19:34

skusim vymenit olej a přidam ktomu aditiva uvidime našel jsem valvoline

Od: vanad1
Datum: 31.08.16 17:57

Ale pochopili. Psal jsem, že může jít o záměnu oleje. Nic jiného při standardním postupu při výměně oleje jít nemůže.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.