Už po několikáté jsem v servisu s Renault Laguna, naftový 2,2 dCi motorem. Při startu to občas spálí pojistku na okruhu baterie-startér-alternátor. Je to pojistka pouze na tyto dvě součástky přímo na baterii. Startér měl vadné vinutí, je už nový, kabeláž zkontrolovaná a pořád mi to třeba po pátém startu vyhodí. Vždycky je to když začnu startovat, tak startér poskočí a je po pojistce. V servisu to zkouší 14 dnů a nic, ale já nastartuju párkrát a je to v kelu. Neznáte, nevíte někdo čím to je? Asi neumím zmáčknout tlačítko START nebo já fakt nevím :/ Díky za rady.
Jaké hodnoty je ta pojistka? Neexistuje v té hodnotě "zpožděná"? Může to dělat kostra (vlastní zkušenost) která má velký přechodový odpor a ten okamžik x-násobně větší proud nebo proražený žhavič. Nevím jak je to u Renaultu, ale kostření je u všech aut a stačí, aby se uvolnil šroub. To, že vyfakturovali opravu starteru nic neznamená, co měli také napsat, když závadu evidentně nenašli !?!
Jak může při špatné kostře téct vyšší proud? Právě naopak.
fik
Pravdu díš,není ukostření,není ani uzavřený obvod a proud teče málo nebo vůbec. Tohle musí být buď že je použitá pojistka o špatné hodnotě(nestačí) nebo že prostě odběr je vyšší než je plánováno. Ale když má nový startér tak by to tím být nemělo
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.