Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stodola nebo garáž na auto?

Od: gast odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,vlastním vysokoobrátkový vůz škoda 120L ve výborném stavu.Dnes jsem byl na technické a bez závady.Od minulé technické najela 1600 km.Mám garáž i stodola nevím kam s ní.Nebude se s ní jezdit téměř vůbec.Chci ji přikrýt prostěradlem,ne plachtou,dobrý nápad?No v garáži býva obecně větší vlhko než v garáži,kde profukuje.Ve stodole je beton a někdo říkal,že se pod auto musí dát nějaké lino,protože tam sálá chlad.Také se bojím kun a myší.Dostanou se dovnitř vše sežerou.Co by je odpudilo?Díky za odpovědi.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar diesel

Asi bych ji zagarážovl na špalky do stodoly-ty profukují,většinou,na rozdíl od garáží!

 

hodnocení

0x
avatar dabel

kamarádovy stojí pod střechou celoročně obytnej kars a aby měl pokoj od hlodavců vše posypal pepřem a už mu do motoru kuny nelezou *palec*

 

asd1
hodnocení

0x

Vysokoobrátková schade?! ;)

Jednoznačně stodola, na špalky, zakonzervovat nebo občas projet, ve stodole i seno nebo dřevo (=sucho).

Myši, kuny - nejlíp kočka.

 

gast
hodnocení

Asd,jak zakonzervovat?Občas bych ji chtel projet.Jako na špalky?

paw*

Pokud ji chces opravdu zakonzervovat, tak vrele doporucuju se inspirovat u vojaku:

oos-data.army.cz/...

moodle.unob.cz/...

A hledejte dale popd hesly konzervace techniky

Blahý paměti když jsem dělal překonzervaci dlouhodobě uložených OT62-R2 tak to spočívalo-odkonzervaci (zde nebude) (nebudu psát kroky jak šli po sobě to si již za ta leta nepamatuji,ale všeobecně) výměna náplní-motorový olej ,kontrola v převodovce,chladicí kapalina -výměna,revize tlakové láhve -stl.vzduch a hasicí sněhové při tom výměna pyropatron,výměna všech pražových spojů a hadic v motorovém prostoru,celková očista ,oprava nátěru včetně pásů madolakem a pryže pojezdových kol gumolakem,před samotnou konzervací pak kontrola a doplnění "inventáře"nářadí ,výstroj,výzbroj-tam se provedla odkonzervace-vybalení,očista a opětovná konzervace konkorem a zabalení do voskového papíru stejně jako nářadí k opravě, a na zavěr se zavoskovali "krovky"-dveře sezhora korbypříklopy motorového a převodového prostoru ,příklop řidiče (přelepilytkanina aratex se přilepila přes chemoprenem) pak se vysušilo x kg (tuším 5O?kg silikagelu a v pytlících cca 10.15kg se tento naskládal bočními dveřmi do prostoru pro osádku a zavřeli se dveře,pak následovala stejná operace jako u krovek-boční dveře s víjimkou průzoru (za ten se pověsila pro kontrolu plech. destička - odmaštěná! a příp vlhkoměr aby byl z venku čitelný)vylezlo se veliteským příklopem-zabouchl se a zamknul pak se tzv čertovým hovnem zamazali spáry přiklopu a průzoru.

Nový postup byl v tom že se nedával silikagel ale kus nějaké hmoty na vysoušení-byla-li vlkost-hmota narůstala a technika se cela balila do igelitu.

Ale v totmo případě je takový postup zbatečnost a stačilo by jen auto na špalky,nádrž do plna a na špalky nebo průběžně protáčet kola aby nestála stale na jednom místě. a parkrát za rok projet.

 

cechacek*
hodnocení

0x

V případě, že ve stodole bude požár a je pojištěná, tak pojistné bude kráceno samozřejmě když není zkolaudovaná jako garáž

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]